Gå til innhold

Hva hadde du sagt om din mann hadde...

Fremhevede innlegg

Skrevet

...sendt dette til en gammel exkjæreste på natten etter nach:

Våken?

8=====D {0}

Anonymous poster hash: 943e1...5e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"HVA FAEN???"

Anonymous poster hash: 7672e...5f5
Skrevet

Min har gjort det. Jeg vet ikke hvordan jeg skal ta det opp. Han nekter. Jeg har bevis.

Skrevet

Hadde satt det på tabbekvota, sikkert bare fyllerør. Regner med at han er 22?

Anonymous poster hash: da364...08b
Skrevet

Våken?

8=====D {0}

Mye man kan gjøre i en sånn situasjon. Hva med å ta igjen med samme mynt. Altså at du skriver til en gammel eks at du er våt og kåt og at mannen din dessverre sover akkurat nå. For så å "tilfeldigvis" la ham snuble over meldingen.

Skrevet

Våken?

8=====D {0}

jeg hadde spurt om han var lang i maska 8==============D :fnise::fnise::fnise:

Jeg hadde blitt fly forbannet. Så ville jeg hørt hans forklaring før jeg bestemte meg for hva jeg skulle gjøre.

• Liker 2
Skrevet

hadde lurt på om han var stuck i 2001 og vist han hvordan man skrur på emojis..

Anonymous poster hash: 40164...833
  • Liker 2
Skrevet

Hvis et par gir hverandre grønt lys til sovesex så er det ikke er overgrep. Har vært der jeg også i et tidligere forhold, men ville aldri gjort det med noen om jeg ikke visste det var helt ok (og turn-on for begge). Jeg hadde alltid litt glidekrem på lur, og hvis jeg våkna kåt på natta eller morgenen og hun lå fint til... da var det bare å smygplassere en passe dert Glid under forhuden for å gi den kroppstemperatur for deretter å smette rett inn i henne. Vi digga det begge to, ingenting er som litt overraskelses-sex på mårran. Jeg ville at hun skulle gi meg en BJ mens jeg sov, men desverre for meg har jeg en tendens til å sove på magen,pluss at jeg våkna alltid først, så da fikk vi det ikke til.

Anonymous poster hash: 99ebe...515

Skrevet

Bokstavelig talt: fuck, jeg posta i feil tråd. HAHA xP

Anonymous poster hash: 99ebe...515

Skrevet

Min har gjort det. Jeg vet ikke hvordan jeg skal ta det opp. Han nekter. Jeg har bevis.

Har du tatt det opp eller ikke?

Er jo blitt inn med SMS rulette nå om dagen, så kan jo hende det kun var uskyldig.

Skrevet

Jeg hadde bedt han dra til helvete, men kunne til nød hørt på en forklaring og unnskyldning først.

Skrevet

Hadde satt det på tabbekvota, sikkert bare fyllerør. Regner med at han er 22?

Anonymous poster hash: da364...08b

Det var fyllerør ja. Han er 25.

jeg hadde spurt om han var lang i maska 8==============D :fnise::fnise::fnise:

Jeg hadde blitt fly forbannet. Så ville jeg hørt hans forklaring før jeg bestemte meg for hva jeg skulle gjøre.

Han sier ikke har skrevet det, at noen andre kan ha gjort det på nachet osv. Han husker alt, og kan ikke huske å ha skrevet det. Men han skrev til meg på samme tid, så synes ikke forklaringen hans holder helt.

Har du tatt det opp eller ikke?

Er jo blitt inn med SMS rulette nå om dagen, så kan jo hende det kun var uskyldig.

Har tatt det opp nå. Han sier det ikke var han. Men hvorfor skulle noen andre skrive det til hans ex?

Skrevet

Var nok han selv.

• Liker 1
Skrevet

Det var fyllerør ja. Han er 25.

Han sier ikke har skrevet det, at noen andre kan ha gjort det på nachet osv. Han husker alt, og kan ikke huske å ha skrevet det. Men han skrev til meg på samme tid, så synes ikke forklaringen hans holder helt.

Har tatt det opp nå. Han sier det ikke var han. Men hvorfor skulle noen andre skrive det til hans ex?

Han kløna. Fyllenekt i 6 mnder si.

Anonymous poster hash: af5d1...8f7

Skrevet

Er han typen til å skrive et slikt tegn/emoji da? Jeg vet med sikkerhet at min samboer ikke kunne sendt en slik melding, han har muligens aldri sett det tegnet før haha, joda, men han er bare ikke slik. Så ville jo vurdert situasjonen.

Det eneste han har å si er at det ikke var han som sendte meldingen? Hadde forlangt noe mer svar enn som så. Det er jo uakseptabelt å sende noe slikt til en eks, nei, det hadde ikke vært ok for meg, samme hvor full han hadde vært.

• Liker 1
Skrevet

Er vel ikke så farlig,han har jo ikke knulla henne :-)

Skrevet

Er han typen til å skrive et slikt tegn/emoji da? Jeg vet med sikkerhet at min samboer ikke kunne sendt en slik melding, han har muligens aldri sett det tegnet før haha, joda, men han er bare ikke slik. Så ville jo vurdert situasjonen.

Det eneste han har å si er at det ikke var han som sendte meldingen? Hadde forlangt noe mer svar enn som så. Det er jo uakseptabelt å sende noe slikt til en eks, nei, det hadde ikke vært ok for meg, samme hvor full han hadde vært.

Han sier han ikke skriver sånn, og begynte å småle da han så den. Jeg har sett han skrive lignende før til meg, men det er lenge siden.

Ja, det er det eneste han sier. Han sier også at det er bare meg han vil ha, han synes ikke hun er interessant i det hele tatt, han brukte faktisk ordet "skitten" om henne. Jeg sa jeg ikke syntes noe om at han sa det, men at jeg tror på at han ikke vil ha noe sånt med henne å gjøre.

Jeg har sagt jeg ikke tror på at noen andre har sendt den før han finner ut hvem det er som skulle skrevet noe sånt til henne. Det var bare et par andre på nachet, så han sa han skulle spørre dem.

Er vel ikke så farlig,han har jo ikke knulla henne :-)

Jeg er ikke så sint og skuffet fordi han skrev det, det er mer inntrykket han gir jeg er skuffet over. Nå tror denne jenta at kjæresten min vil ha henne, og at jeg er ei dum naiv dame som sitter hjemme når han er ute og prøver seg på andre damer. Det er ydmykende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...