Gå til innhold

99699 sin finurlige verden


99699

Anbefalte innlegg

Kjøpe deg dame, på gata eller?? Eller mener du Thaidame :fnise: Hvordan skal disse kvinnene leve opp til kravene dine? Da kan du like godt senke dem og finne ei som ikke tar seg betalt.

Nei, jeg tenker da på luksusprostituerte ala typen "Julie vest". Men jeg anser det som å synke ganske lavt å måtte kjøpe seg seksuelle tjenester, så det er egentlig uaktuelt for denne omgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt sikre tegn på at våren er ankommet er når jeg tar ut min MC for å skifte olje og filter på den. Til min store overraskelse denne vårdagen var batteriet dødt på sykkelen. Ikke noe batterivann igjen, så det får jeg kjøpe nytt. Da jeg skulle trille den hjem(bare 200 meter) så oppdaget jeg også at bakdekket var flatt. Litt motgang, men så sies det at det er i oppoverbakke det går oppover =) FML, blir en del ting å fikse før jjeg får doningen min på veien...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen, av og til tror jeg det feiler meg noe alvorlig. Det jeg kan huske at jeg drømte i natt var om honning og at jeg var tilskuer til en kvinne som tok abort. Ikke akkurat et pent syn, der legen graver ut koagulert blod med en eller annen skje/spade.

Hvorfor kan jeg ikke styre meg selv i mine drømmer? Hvorfor kunne ikke jeg bare tatt en beslutning på at jeg ikke ville se denne aborten og bare gått min vei? Det er ikke verdens undergang, men hvorfor drømmer jeg om slike ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min beundring til det mørke

Jeg har lenge vært fascinert av de litt mer mørke sidene ved meg selv og samfunnet, som nazisme. Men det er Djevelen og Lucifer som virkelig fenger min oppmerksomhet. Disse figurene som skaper så mye rot og frykt hos de troende. Hva er så skummelt med dem? Jeg føler heller et tiltrekningskraft mellom dem og meg. Jeg føler meg som dem, avvist og kastet til helvete. Men her er det i allefall godtatt å kunne meske seg i rikdom og være egoistisk.

Dritdårlig skrevet men dette blir bare noen tanker og notater til senere utvikling av meg selv. Jeg jobber aktivt for å ha et godt rennome, men jeg har noen mørke sider jeg også vil gi mer oppmerksomhet til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kontakt med de som har betydd noe for deg

Jeg var i dag innom en gammal bussjåfør som kjørte skolebuss da jeg var liten. Han var alltid hyggelig og glad da han kjørte oss om morgningen, hilste og snakket med oss barna. Selskapet han kjørte for byttet ruter og dermed forsvant bussjåføren. De nye sjåførene var sure gamlinger fra utlandet, som hatet både jobben sin og seg selv. Det var først da jeg innså hvor mye denne hyggelige bussjåføren betydde for meg. Spesielt etter at jeg har blitt mer voksen. Nå som jeg kan tenke og se meg selv i 3. person har jeg nå skjønt hvordan de rundt meg påvirker meg. Og denne bussjåføren har virkelig betydd mye for meg.

Så besøket i dag betydde mye. Tok med en liten gave, Cognac av typen XO som vi forresten smakte på(og jeg kjørte hjem etterpå). Vi fikk snakket litt løst og fast, noe som føltes veldig godt for meg. Det føltes godt å kunne fortelle ham at han har betydd mye for meg.

Jeg tror det er viktig å gi folk tilbakemeldinger, spesielt når de betyr mye for deg. Fortell dem det, det kan gjøre dagen dems virkelig godt. Ikke minst fikk jeg en god følelse. Den følelsen av å glede noen andre!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

My second date in my life

Jadda, av alt jeg har fryktet her i livet så var jeg på "hundedate" i dag. Skal ærlig innrømme at jeg ikke hadde de helt store forhåpningene men tenkte at det er koselig å møte mennesker(og bikkjer) uansett. Jeg ble mektig imponert. Denne kvinnen så ti ganger bedre ut i virkeligheten enn det hun gjorde på bildene! Og tiden bare rant av sted. Vi skulle gå en kort tur, men vi gikk i over en time. Følte meg skikkelig dum etterpå da jeg ikke hadde brukt fem flate øre på å pynte meg... håper ikke førsteinntrykket ble helt for jævelig.

Lang og slank kvinne i sin beste alder(ja, min alder) halvt norsk og halvt eksotisk. Rolig og en tanke sjenert. Denne gangen skal jeg gjøre et ordentlig forsøk på å vise min interesse og se om jeg kan bryte igjennom. Virker som en kul kvinnne å bli kjent med. En god del livserfaring i forhold til alder, setter pris på det ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kinodaten...

Problemet med alle dater er når man begynner å tolke, analysere og stille seg spørsmål til seg selv i ettertid. Kinodaten jeg hadde var forøvrig okay, men for meg virket det som hun ikke var så interessert i kontakt(i form av berøring) under filmen. Veska hennes stod godt plantet mellom oss to. Hadde et klønete forsøk på å berøre henne uten hell. Kjørte henne hjem etterpå og hadde koselig prat i både bil og hennes leilighet. Klokken ble mye og jeg takket for meg og dro hjem.

Så nå sitter jeg her for meg selv og begynner å lure på hva jeg kunne gjort annerledes. Jeg lurer egentlig på om hun er noe for meg. Men dette er jo bare date nr. 2 så jeg burde vel kanskje gi oss litt mer tid før jeg avslutter/fortsetter med dette.

I kveld skal jeg bruke tid på meg selv. Har en god flaske med vin som jeg slår hull på i dette øyeblikk. Vært mange steder i dag og brukt tiden på opplevelser. Pavels Bakeri i Drøbak er absolutt å anbefale. Gode kaker som er laget fra bunnen av og hyggelig betjening, kvalitet med andre ord! Ellers er det jo koselig å gå i Drøbak by og se på allt som er der av folk og bygninger. Besøkte akvariet og tittet litt på det marine livet der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Syns du skriver veldig godt jeg :) Spennende å lese om dine tanker her. Jeg trodde ikke menn drev og analyserte så mye ang dater. Men kinodaten var med den samme damen du gikk tur med? Kanskje hun bare er sjenert? Har du hatt noe mer kontakt med henne? Jeg hadde bare sendt en melding til henne, takk for sist, lyst å møtes en annen dag eller noe i den duren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker nok for mye i forhold til den vanelig gjennomsnittsnordmannen! Det irriterer meg litt fordi jeg tror jeg kunne hatt et lettere og mer behagelig liv hvis jeg ikke hadde tenkt og analysert så fryktelig mye. Kinodaten var med hun jeg gikk tur sammen med og vi har fortsatt kontakt på snapchat. Vi har egentlig avtalt å møtes igjen siden, så hun skulle få lov til å stikke med nåler(hun er snart ferdig utdannet sykepleier) og få litt mer praksis trening på det fagfeltet der. Slik jeg forstår det er hun litt interessert men jeg skulle gjerne visst hvordan interessert hun er. Hvor mye tid skal jeg gidde å legge i dette? Kinodaten var mitt forslag så jeg håper og tror hun tar insj til neste møte.

Også har jeg et lite ønske om at hun skal kle seg litt frekkere. Behøver ikke kneppe igjen alle knappene på skjorten selvom de er der! Men igjen, kanskje hun har andre intensjoner enn det jeg har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mot alle odds..

så møter jeg fortsatt denne jenta/kvinnen jeg har nevnt tidligere. Jeg tror det blir 5. gang vi møtes nå i dag og så mange ganger har jeg aldri møtt en kvinne. Hun er tålmodig og rolig med meg, med tanke på at jeg har minimalt med kvinnelig erfaring. Vi snakket løst og lett om alt her i livet en kveld, noe jeg aldri har gjort med ett menneske før. Jeg har bare møtt og snakket med mannfolk før, så alt dette blir veldig nytt og annerledes for meg. Men det sies at det er sunt å tråkke litt utenfor komfortsonen en gang i blandt.

Nå blir det snart tur i Vigelandsparken før vi skal lage en lett og god middag. Jeg er en nisse når det gjelder kroppskontakt, så jeg får skjerpe meg i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh yeah!

Da har jeg nådd en milepæl i livet mitt. Jeg tror de aller fleste menn synes det er veldig stort og stas, nemlig å pule. En god opplevelse, nært og kjært. Vi hadde snakket en god stund om det, løst og lett om alt. Vi har tøyset og lekesloss for å få den naturlige kroppskontakten, drukket litt så jeg skulle slippe å tenke så j*velig mye. Vi "spoonet" et par netter før vi gikk "all in" nå i natt. En meget god opplevelse. Eneste nedtur var at jeg ikke klarte å komme, selvom jeg lå og jokket i en time. Snakket litt om det etter endt økt og hun sa jeg ikke burde være skuffet. Mange årsaker til å ikke klare å komme, mange tanker, overtenking, prestasjonsangst, KONDOM og det at det i seg selv er nytt og uutforsket for min del.

Det er litt rart men det føles veldig naturlig å snakke med denne kvinnen jeg treffer. Rolig, voksen, reflekterende, nysgjerrig og omsorgsfull. Vil si hun tok vare på meg da jeg hadde null erfaring med kvinner generelt. Hun lærte meg faktisk til å like å kysse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Nedtrapping og bortgang

Det hadde jeg ikke trodd, men jeg får ikke så mye tid til å skrive her som jeg hadde håpet på. Men det er bare positive ting som opptar meg. Møtte en særdeles hyggelig kvinne som har utviklet seg til et forhold. Bruker mye tid på hverandre og nye opplevelser.

Og så har jeg endelig vunnet budrunde for leilighet. Blir nå boende i Drøbak by, gleder meg usedvanelig mye!!!

Da takker jeg mer eller mindre for meg

Goodbye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...