Gå til innhold

Jomfru damer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Finnes det noen jomfru damer her?

Å hva er grunnen til at dere ikke har hatt sex? Er det religion eller andre ting som utgjør valgene deres?

Å hva tenker dere om sex i det hele tatt? :-)

Anonymous poster hash: f01ac...112

Videoannonse
Annonse
Gjest PetterPanne
Skrevet

Jeg håper det er noen som svarer, men tviler på at du får noe svar ;p

Skrevet

Ja, vil vente til jeg finner noen jeg virkerlig liker og er komfortabel med (i et forhold) - noe jeg ikke har funnet enda! :) Religion har ikke noe med det å gjøre i mitt tilfelle.

Anonymous poster hash: 86b3e...695
  • Liker 1
Skrevet

For min del er det kultur, jeg ønsker å holde meg til én person og venter med sex til jeg har funnet en jeg klikker fullstendig med. Fram til da nyter jeg alt det andret liver har å by på, det er en kunstig framstilling at man må være seksuelt aktiv så tidlig som mulig for å kose seg.

Anonymous poster hash: 3cb4a...7e9
Skrevet

Ja jeg er jomfru, grunnen til det er egentlig flere ting. For det første så har jeg veldig dårlig selvtillitt, er ei dundre på nesten 130kg, så kan ikke se for meg at noen finner meg attraktiv. For det andre så vil jeg ikke dele noe så intimt med en jeg ikke er glad i, for jeg mener at det er for seriøst til å ligge rundt med hvemsomhelst. Det er vel hovedgrunnene, men det er noen smågrunner også som at de som har "gitt meg sjansen" til å bli med på en "runde" ikke har vert noen jeg har følt at jeg hadde noen kjemi med. For jeg mener at sex er for forhold ikke for moroskyld.

Anonymous poster hash: abeb8...716
Skrevet

Jeg venter med vilje fordi det skal være spesielt, jeg tror at man gir hverandre best nytelse når man er trygge på hverandre og i et stabilt og godt kjærlighetsforhold. Tror også man skal gå inn med både kropp og sjel, ikke bare kropp som så mange dessverre gjør.

Anonymous poster hash: ccf91...3fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...