AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #1 Skrevet 4. februar 2015 Her er ett spørsmål som sikkert flere menn der ute egentlig lurer på. Man leser jo om gjennomsnitt tid for en mann å få orgasmer under samleie. Men, når jeg snakker med kompiser så sier de jo at de holder ut i timesvis :-P Har spurt en av mine beste venner når vi var alene, hvor lenge han holdt ut. Han sa da at det var alt fra en halv time til flere timer.. Å da begynner jeg jo å lure. Jeg fortalte han at jeg kan få orgasme på alt fra to min til ti min. Da er det snakk om penetrering. Ikke medregnet forspill og slikt, men kun ved penetrering. Jeg opplever selv at om jeg og fruen har sex ofte, holder jeg lengre. Blir det en stund mellom hver gang ender det fort opp i en kjapp en. Hun sier selv at hun ikke tenker på at jeg kommer fort de gangene jeg gjør det. Men må ærlig innrømme at jeg kan ikke tro hun får så mye ut av det når det varer to min :-P Så da vil jeg gjerne ha kvinners bekjennelse på sine mannlige partnere. Hvor lenge holder en mann ved penetrering i edru tilstand? :-P Tror nesten ikke jeg vil spørre menn fordi det blir vel som med penis lengde, at man plusser på litt (eller mye) ;-)Anonymous poster hash: fc97c...543
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #2 Skrevet 4. februar 2015 Med min kjæreste kan det godt ta 30sek. Maks 15 min (da er det inkludert masse pauser). Det er kun penetreringen. Hadde han holdt ut i en time hadde jeg trodd det var noe alvorlig gærnt med han. Anonymous poster hash: 69981...5ec
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #3 Skrevet 4. februar 2015 Jeg har aldri hatt sex i "flere timer" og har ingen interesse av det heller, så om han ville klare det finner vi vel aldri ut av. Det er sikkert helt teorietisk eller noe de gjetter på, når menn svarer det. Jeg regner med at typen holder seg når vi har sex, da han 'bremser' innimellom. Vi har hatt kjappiser, som f.eks. da han forleden skulle rekke ett fly om morgenen. Vi hadde sex om natten også og jeg visste jeg ikke kunne komme igjen, så det var ikke et fokus. Da kom han ganske fort, sikkert ett minutt el.l. Nå er jo slik at mange kvinner får ikke orgasme hver gang (noen ikke overhodet), men kan nyte sex likevel. Spesielt hvis vi har sex mange ganger etter hverandre, vil jeg ikke komme hver gang. Og jeg liker jo å se at han nyter det uansett. Press på orgasme er kjempeslitsomt (en ex av meg var slik og maste hver gang på om jeg kom og jeg ble vanvittig lei og til slutt irritert). Som regel dirigerer jeg det litt selv og hjelper til - har jeg fått orgasme vet han i alle fall at han ikke trenger dra det ut mer. Vet ikke hvor lenge sexen vår varer vanligvis, men det er ikke veldig lenge. Vil si det er viktigere for meg at han ikke trenger evigheter på å få ereksjon igjen etter han har kommet, enn at han varer kjempelenge. Anonymous poster hash: 48561...bfb
peppermyntete Skrevet 4. februar 2015 #4 Skrevet 4. februar 2015 Lengste vi har holdt på med penetrering uten pauser er litt over 20 minutter, men det var fordi vi skulle gjøre det helt til middagen var klar! Normalt holder ligger vi vel på ca 10 minutter tror jeg, og det er mer enn nok for meg i alle fall!
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #5 Skrevet 4. februar 2015 Flott å høre! :-) Jeg har selvfølgelig ikke noe press på fruen om hun kommer eller ikke. Men hun liker ikke oralsex eller fingring så forspillet vårt er ganske lite. Da kan det ofte være ganske "tørt" der nede og da blir det fort litt trangere og det gjør jo at jeg føler mer, som igjen gjør at jeg kommer fortere. Jeg vet jo hun liker og ha orgasmer og synes det er litt kjedelig når jeg kommer og hun sier: ikke kom enda! Når hun akkuratt har blitt våt å begynner og nyte det :-\ Skjeldent vi gjør det to ganger etterhverandre, men om vi gjør holder jeg litt lengre andre gangen :-)Anonymous poster hash: fc97c...543
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #6 Skrevet 4. februar 2015 Han pleier å ta litt pauser (stoppe opp i 5-10 sekunder) for å holde igjen. - med pauser ca 15 min med penetrering vil jeg tro - uten pauser 2-5 min med penetrering. - når han er full holder han lenger. Men vi kan ha sex i timesvis, men det innebærer jo selvfølgelig mer enn bare penetrering. Jeg vil tro at mange av de som de som sier de holder i 30-60 min mener hele akten inkl pauser osv. Man kan jo ikke si at man holder 30 min hvis man penetrerer i 10 min for så å sleike jenta og så penetrere igjen i 5 min og så stopper litt opp for å holde seg penetrerer litt til, sleiker litt til osv.. Da vil jeg heller si at akten har vart i 30 min. Anonymous poster hash: 2c608...198
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #7 Skrevet 4. februar 2015 Hvis man ejakulerer delvis (nær umulig å holde alt tilbake tror jeg når det først er for sent), så kan man beholde ereksjonen og bare fortsette så vidt jeg vet. Anonymous poster hash: 1e44b...a12
mijaa Skrevet 4. februar 2015 #8 Skrevet 4. februar 2015 Hvis noen holder ut i timesvis med kun penetrering tror jeg det er noe feil. Det er heller ikke ønskelig, fra min side i alle fall, men timesvis med ymse sex-aktiviteter er jo ikke feil innimellom!
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #9 Skrevet 4. februar 2015 Jeg hadde blitt drittlei av penetrering i 30-60 minutter for å være ærlig. Tror jeg hadde begynt å tenke på middag og hva jeg skal vaske osv da altså Variasjon er nøkkelordet! Anonymous poster hash: 2c608...198
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #10 Skrevet 4. februar 2015 Hos oss kan han holde på i alt fra 1 minutt til flere timer. Anonymous poster hash: 8626d...8c8
Gjest 100%naturlig Skrevet 7. februar 2015 #11 Skrevet 7. februar 2015 Hvis man ejakulerer delvis (nær umulig å holde alt tilbake tror jeg når det først er for sent), så kan man beholde ereksjonen og bare fortsette så vidt jeg vet.Anonymous poster hash: 1e44b...a12 Det er sant, ved å kontrollere ejakuleringen og med mye trening på yoga og start stopp teknikk kan menn få eventyrlige orgasmer og kan bare fortsette rett etter orgasmen og få nye orgasmer med bare minutters mellomrom. Mannen beholder energien og kåtheten og ikke minst ereksjonen og kan holde på i der det 'uendelige' og det beste er at dette er mye sterkere, og mye mer langvarige orgasmer. Behersker selv denne teknikken og får fort 30 orgasmer på en kveld.
Sylvari Skrevet 7. februar 2015 #12 Skrevet 7. februar 2015 Eksene mine holdt i kanskje 5 min med kun penetrering. Han jeg er med nå holder i 15-30 min, han er omskjært, så det har vel mye å si?
Gothminister Skrevet 7. februar 2015 #13 Skrevet 7. februar 2015 Det varierer mye. Enkelte ganger kan man holde på opp mot en time, andre ganger er det over og ut etter 5 min. 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #14 Skrevet 7. februar 2015 Flott å høre! :-) Jeg har selvfølgelig ikke noe press på fruen om hun kommer eller ikke. Men hun liker ikke oralsex eller fingring så forspillet vårt er ganske lite. Da kan det ofte være ganske "tørt" der nede og da blir det fort litt trangere og det gjør jo at jeg føler mer, som igjen gjør at jeg kommer fortere. Jeg vet jo hun liker og ha orgasmer og synes det er litt kjedelig når jeg kommer og hun sier: ikke kom enda! Når hun akkuratt har blitt våt å begynner og nyte det :-\ Skjeldent vi gjør det to ganger etterhverandre, men om vi gjør holder jeg litt lengre andre gangen :-)Anonymous poster hash: fc97c...543 Min er motsatt, er jeg tørr får han smerter, er jeg våt kommer han kjempefort. Fra noen sekunder til et minutt kanskje. De som svarer 15-20 minutter må jo være om de tar pause og venter. Om man peiser på hele tiden tar det sjeldent mer enn 1-2 minutter før utløsning, ofte bare sekunder også. Anonymous poster hash: f996b...8fa
Gjest lipgloss Skrevet 7. februar 2015 #15 Skrevet 7. februar 2015 Eksene mine holdt i kanskje 5 min med kun penetrering. Han jeg er med nå holder i 15-30 min, han er omskjært, så det har vel mye å si? For et vemmelig bilde du harvi avatraen din,hvofor
Sylvari Skrevet 7. februar 2015 #16 Skrevet 7. februar 2015 (endret) For et vemmelig bilde du harvi avatraen din,hvofor Det er en ikonisk Twilight Zone episode som handler om standarder og skjønnhet. Syns den passet inn her. Endret 7. februar 2015 av Sylvari
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå