Gå til innhold

Trenger hjelp ang.sykemelding


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei lurer på en ting håper at noen kan hjelpe meg.Har vært sykemeldt i 2 uker og skal begynne 50% fra fredag men er vært veldig dårlig de siste dagene,har tenkt å ta meg en tur til legen.Er det mulig å endre sykemelding fra 50% til 100% til jeg føler meg litt bedre ???Takk for svar

Anonymous poster hash: c5e80...a57

  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei lurer på en ting håper at noen kan hjelpe meg.Har vært sykemeldt i 2 uker og skal begynne 50% fra fredag men er vært veldig dårlig de siste dagene,har tenkt å ta meg en tur til legen.Er det mulig å endre sykemelding fra 50% til 100% til jeg føler meg litt bedre ???Takk for svar

Anonymous poster hash: c5e80...a57

*har vært
Skrevet

Dette er vel noe legen vurderer, så bestill time å snakk med han/henne.

Skrevet

Ja, det er fullt mulig. ta kontakt med legen så ordner han det dersom det trengs for at du skal bli helt god. God bedring!! :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...