AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #1 Skrevet 3. februar 2015 Hva er det så galt at jeg elsker å runke til dagers/jenters brukte undertøy? Jeg er ikke i forhold, men føler virkelig dette er skikkelig tabu. Mange jenter selger undertøyet sitt, så,hvorfor ikke? Jeg får det jeg vil ha, og jentene får det dem vil ha. Vi er alle voksne! Anonymous poster hash: 35481...252 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #2 Skrevet 3. februar 2015 Du er ikke alene. Jeg har selv en skitten hemmelighet fra studietiden. Var på et forspiel hvor vi var en gjeng studenter samlet i leiligheten til en kvinnelig medstudent. En medstudent jeg forøvrig var litt hypp på. Da jeg var på badet hennes rotet jeg i skittentøykurven og tok en skitten truse hun hadde brukt og la den i lommen min. Når jeg kom hjem igjen fra byen tok jeg frem trusa og sniffet mens jeg tok meg en ronk. Sykt? Anonymous poster hash: 245d7...634
peppermyntete Skrevet 3. februar 2015 #3 Skrevet 3. februar 2015 Du er ikke alene. Jeg har selv en skitten hemmelighet fra studietiden. Var på et forspiel hvor vi var en gjeng studenter samlet i leiligheten til en kvinnelig medstudent. En medstudent jeg forøvrig var litt hypp på. Da jeg var på badet hennes rotet jeg i skittentøykurven og tok en skitten truse hun hadde brukt og la den i lommen min. Når jeg kom hjem igjen fra byen tok jeg frem trusa og sniffet mens jeg tok meg en ronk. Sykt?Anonymous poster hash: 245d7...634 Folk kan like brukte truser så mye de vil for min del, men dette er sørenmeg ekkelt! Hun ga ikke bort/solgte den trusa, du stjal den og i min mening invaderte du hennes privatliv og utnyttet henne. Ikke greit. 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #4 Skrevet 3. februar 2015 Du er ikke alene. Jeg har selv en skitten hemmelighet fra studietiden. Var på et forspiel hvor vi var en gjeng studenter samlet i leiligheten til en kvinnelig medstudent. En medstudent jeg forøvrig var litt hypp på. Da jeg var på badet hennes rotet jeg i skittentøykurven og tok en skitten truse hun hadde brukt og la den i lommen min. Når jeg kom hjem igjen fra byen tok jeg frem trusa og sniffet mens jeg tok meg en ronk. Sykt?Anonymous poster hash: 245d7...634 Håper hun nettop hadde hatt sex, og du i virkeligheten sniffet i deg sperm-rester som hadde rent ut av henne.Anonymous poster hash: 10e24...4c8 2
sweg Skrevet 4. februar 2015 #5 Skrevet 4. februar 2015 Hvordan kan utflodrester og slikt være tennende?
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #6 Skrevet 4. februar 2015 men lukter det ikke vondt av de trusene?? Hvis det er en truse som har ligget et par dager med utflodrester.... hvordan er det seksuelt opphissende? Anonymous poster hash: d2683...e22
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #7 Skrevet 4. februar 2015 men lukter det ikke vondt av de trusene?? Hvis det er en truse som har ligget et par dager med utflodrester.... hvordan er det seksuelt opphissende? Anonymous poster hash: d2683...e22 Luktet kun herlig fittelukt. Ingen utflod eller brems. Anonymous poster hash: 245d7...634
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå