AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #1 Skrevet 3. februar 2015 Jeg klarte å strekke en muskel eller noe i korsryggen på fjelltur i dag, og har nå lest meg til at jeg skal ha kaldt omslag 6 ganger pr døgn, men ingen sier hvor lenge man skal ha de på. Er det noe her som vet hvor lenge? Anonymous poster hash: f45a8...23d
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #2 Skrevet 3. februar 2015 Bruker du is? Noen minutter, har brukt kjøleelementer.Anonymous poster hash: c8609...b13
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #3 Skrevet 3. februar 2015 15-20 min. Bruker du ispose, legg litt tøy i mellom så du ikke har det direkte på huden. I et håndkle, f.eks. Anonymous poster hash: 8c294...f04
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #4 Skrevet 3. februar 2015 Bruk heller varme omslag. Det øker blodsirkulasjonen Anonymous poster hash: 8b1de...7ff
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #5 Skrevet 3. februar 2015 Jeg har slik en ispose med tøy rundt som jeg har kjøpt på apotek, som kan brukes til varmt om man koker den, og kaldt om man tar den i fryseboksen en stund. TS Anonymous poster hash: f45a8...23d
Gjest incognita Skrevet 3. februar 2015 #6 Skrevet 3. februar 2015 Jeg klarte å strekke en muskel eller noe i korsryggen på fjelltur i dag, og har nå lest meg til at jeg skal ha kaldt omslag 6 ganger pr døgn, men ingen sier hvor lenge man skal ha de på. Er det noe her som vet hvor lenge? Anonymous poster hash: f45a8...23d Halvtime på, halvtime av. Tøy imellom dersom det er fryst omslag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå