Gå til innhold

Hjelp! Virus - bytte bruker?

Fremhevede innlegg

Gjest Godjente
Skrevet

Tusen takk for svar!

PCen er dessverre blitt ganske gammel (5 år, men fungerer fremdeles veldig fint utennom dette viruset da) og jeg bor ikke lenger i Norge, så det er vanskelig å ta den med til butikken. Men jeg har CD med windows 7 (mener jeg da!) hjemme, så tenker at det er sånn det blir.

er usikker på om jeg skal ta sikkerhetskopi med USB eller over på dropbox, er det det samme eller er det fare for at viruset kommer med? :S

Min var splitter ny og hadde viruset med engang jeg tok den i bruk og skulle på nett. Vet ikke om jeg trykket på noen link eller noe, det bare var der. Greia er at det overtar browseren din og etterlikner den og endrer på innstillinger og legger til programmer hele tiden, så er umulig å bli kvitt

Jeg overførte mine bilder til minnepenn og gjenopprettet hele driten , haha..

Og da var hele viruset borte og aldri hatt de problemene igjen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, har innsett at det er umulig å fjerne det selv (irriterende...). Men så får jeg bare prøve å redde alle bilder og dokumenter som jeg ser som viktige og reformatere min kjære PC. Takk for hjelpen. :)

Gjest Godjente
Skrevet

ja, har innsett at det er umulig å fjerne det selv (irriterende...). Men så får jeg bare prøve å redde alle bilder og dokumenter som jeg ser som viktige og reformatere min kjære PC. Takk for hjelpen. :)

Håper du får det til 😊☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...