AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #1 Skrevet 3. februar 2015 Til tross for at jeg er forbi 20 årene, så kjente jeg på silikon pupper for første gang for litt siden og jeg må si at det var en stor skuffelse, akkurat som antatt. Alt for hardt og unaturlig følelse! Kan ikke fatte hvorfor dere kvinner tror at vi menn er så opphengt i svære pupper? Mye bedre med normale/små naturlig pupper en silikon...mye bedre å ta på i hvert fall Har aldri likt silikon tidligere heller, først og fremst for at jeg liker ting som er ekte og ikke falsk. Silikon kan se bra når dama har klær på seg, men det er det eneste positive jeg kan si om silikon dessverre! Dropp silikonen kvinner og være 100% naturlige Anonymous poster hash: d3ecc...a93 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #3 Skrevet 3. februar 2015 Og hvorfor tror du vi bryr oss om hva du synes om puppene? Anonymous poster hash: 1a3f3...63c 2
Gjest Coolaid Skrevet 3. februar 2015 #4 Skrevet 3. februar 2015 Da snakker vi vel av kosmetiske grunner og ikke medisinske ? De fleste kvinner i dag er jo ganske fornuftig vil jeg tro. De tar utdannelse, gjør bra valg i livet, tar vare på seg selv osv osv... MEN, når det kommer til utseende så kaster de alle verdier og fornuft på havet. Hvorfor er det så forbanne vanskelig for dem å "bare" ha en kropp som faktisk er 100% naturlig for et menneske å ha ? Hvorfor ønsker de at kroppen skal være på en slik måte som må skapes av en kirurg og ikke fra naturens side ? En god del kvinner virker rett og slett dumme når det gjelder dette. (Heldigvis så er mange av dem ganske fornuftige på andre områder i livet )
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #5 Skrevet 3. februar 2015 Er billig stempel.Anonymous poster hash: 2803d...572
KaDust Skrevet 3. februar 2015 #6 Skrevet 3. februar 2015 Jeg er enig i at naturlige pupper er mye finere / bedre å ta på osv., enn silikonpupper. Men for meg så var valget silikonpupper fordi det var dét, eller ingenting. 1
Gjest Coolaid Skrevet 3. februar 2015 #7 Skrevet 3. februar 2015 Og hvorfor tror du vi bryr oss om hva du synes om puppene?Anonymous poster hash: 1a3f3...63c Dere bryr dere jo om hva alle andre syns om puppene deres. Tror dere at dere fant opp silikonpupper selv ? Dere lytter til hva blader, tv, reklamer, kjendiser, og moteindustrien forteller dere om hvordan dere skal se ut. I tillegg er det en hel industri som tjener penger på dette. Noen melker rett og slett brystene deres for penger.
Nanami Skrevet 3. februar 2015 #8 Skrevet 3. februar 2015 Jeg er enig i at naturlige pupper er mye finere / bedre å ta på osv., enn silikonpupper. Men for meg så var valget silikonpupper fordi det var dét, eller ingenting. De er vel bedre å ta på om det er noen pupp å ta på. Jeg nekter å tro at det er diggere å ta på brystbein enn silikon.. 2
Gjest Booker Skrevet 3. februar 2015 #9 Skrevet 3. februar 2015 Du vet at kvinner tar det først og fremst for seg selv og ikke dere menn? På tide å klarte ned fra hesten sin, alt handler ikke om dere.
KaDust Skrevet 3. februar 2015 #10 Skrevet 3. februar 2015 De er vel bedre å ta på om det er noen pupp å ta på. Jeg nekter å tro at det er diggere å ta på brystbein enn silikon.. Mener du små pupper nå, eller brystkasse hvor puppene aldri ble utviklet av medisinske årsaker e.l.?
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #11 Skrevet 3. februar 2015 Jeg er enig i at naturlige pupper er mye finere / bedre å ta på osv., enn silikonpupper. Men for meg så var valget silikonpupper fordi det var dét, eller ingenting. Forstår at noen kvinner tar silikon, hvis de er helt flatbrystet eller pgr av medisinske inngrep(feks kreft), men har null forståelse for at det nesten har blitt normalt å ta silikon for kvinner som er helt normale og absolutt ikke trenger det. Det er jo bare et tydelig tegn på usikkerhet og det er ikke bra! Anonymous poster hash: d3ecc...a93 2
KaDust Skrevet 3. februar 2015 #12 Skrevet 3. februar 2015 Forstår at noen kvinner tar silikon, hvis de er helt flatbrystet eller pgr av medisinske inngrep(feks kreft), men har null forståelse for at det nesten har blitt normalt å ta silikon for kvinner som er helt normale og absolutt ikke trenger det. Det er jo bare et tydelig tegn på usikkerhet og det er ikke bra! Anonymous poster hash: d3ecc...a93 Jeg er enig med deg, men jeg bryr meg likevel ikke. Er jo ikke akkurat tvunget til å hverken se på, eller ta på, noens silikonpupper.
Nanami Skrevet 3. februar 2015 #13 Skrevet 3. februar 2015 Mener du små pupper nå, eller brystkasse hvor puppene aldri ble utviklet av medisinske årsaker e.l.? Små pupper er jo en ting, men de jeg kjenner som har silikon har faktisk vært helt flate. Jeg har sett (og kjent på) dem før og etter operasjon. Jeg kjenner ingen som faktisk hadde noe bryst før de opererte, føler at glamourjentene er i fåtall selv om de får mest oppmerksomhet.
Gjest Castielz Skrevet 3. februar 2015 #14 Skrevet 3. februar 2015 Heller små søte bryster enn svære plastikkdaier
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #15 Skrevet 3. februar 2015 Du vet at kvinner tar det først og fremst for seg selv og ikke dere menn? På tide å klarte ned fra hesten sin, alt handler ikke om dere. De tar det for "seg selv", siden de tror at menn er såpass opphengt i store pupper. Dette gjelder kanskje ikke alle, men en stor andel,...virker det som i hvert fall. Men jeg er ikke kvinne, så jeg vet selvsagt ikke hvordan dere tenker, men noe som er falskt vill aldri være bra etter min mening Anonymous poster hash: d3ecc...a93
KaDust Skrevet 3. februar 2015 #16 Skrevet 3. februar 2015 Små pupper er jo en ting, men de jeg kjenner som har silikon har faktisk vært helt flate. Jeg har sett (og kjent på) dem før og etter operasjon. Jeg kjenner ingen som faktisk hadde noe bryst før de opererte, føler at glamourjentene er i fåtall selv om de får mest oppmerksomhet. Ja, men jeg var helt flat jeg også - fordi jeg hadde et hormonproblem i puberteten som gjorde at de aldri utviklet seg, og det ble oppdaget for sent til at de noen gang kom til å utvikle seg. Derfor jeg skrev "silikon eller ingenting". Jeg snakket om pupper (har man pupper er man ikke heeelt flat) som er naturlige er generelt bedre å ta på, enn silikonpupper.
KaDust Skrevet 3. februar 2015 #17 Skrevet 3. februar 2015 (endret) De tar det for "seg selv", siden de tror at menn er såpass opphengt i store pupper. Dette gjelder kanskje ikke alle, men en stor andel,...virker det som i hvert fall. Men jeg er ikke kvinne, så jeg vet selvsagt ikke hvordan dere tenker, men noe som er falskt vill aldri være bra etter min mening Anonymous poster hash: d3ecc...a93 Jeg tok det ikke for noen mann. Tok det fordi jeg følte en viktig del av meg manglet, og det gikk utover kvinnelighetsfølelsen min. Rett og slett, ville jeg føle meg som en kvinne - og ikke et lite barn. Hvordan det er for de som har noe i utgangspunktet, kan jeg dog ikke kommentere på. Endret 3. februar 2015 av KaDust 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #18 Skrevet 3. februar 2015 Ja, men jeg var helt flat jeg også - fordi jeg hadde et hormonproblem i puberteten som gjorde at de aldri utviklet seg, og det ble oppdaget for sent til at de noen gang kom til å utvikle seg. Derfor jeg skrev "silikon eller ingenting". Jeg snakket om pupper (har man pupper er man ikke heeelt flat) som er naturlige er generelt bedre å ta på, enn silikonpupper. ja, du er vell kanskje ett unntak hvor det faktisk var greit å ty til silikon, men dette gjelder dessverre ikke flertallet som tar det! Anonymous poster hash: d3ecc...a93
Leonetta Skrevet 3. februar 2015 #19 Skrevet 3. februar 2015 Hadde du sett mine naturlige, store hengbryster tror jeg du har foretrukket silikonbryst 😄
KaDust Skrevet 3. februar 2015 #20 Skrevet 3. februar 2015 ja, du er vell kanskje ett unntak hvor det faktisk var greit å ty til silikon, men dette gjelder dessverre ikke flertallet som tar det! Anonymous poster hash: d3ecc...a93 Joda, folk kan nok godta at jeg tok silikon, men jeg blir likevel dratt under kammen hvor puppene mine er verre å ta på enn andres pupper.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå