AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #1 Skrevet 3. februar 2015 Hva synes dere om "one night stands"?Og når er man for gammel for dette? Anonymous poster hash: 3f0ad...a61
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #2 Skrevet 3. februar 2015 Hva synes dere om "one night stands"? Og når er man for gammel for dette?Anonymous poster hash: 3f0ad...a61 HATER ons, og vil ALDRI ha det. Kan heller tjene penger på å ha sex enn ons. Er samme saken. Anonymous poster hash: 6a6d3...69b 1
Anglofil Skrevet 3. februar 2015 #3 Skrevet 3. februar 2015 Ikke noe for meg, det har det aldri vært. Ser ikke vitsen med sex uten (romantiske) følelser. Mvh Yvonne
Frk.Marihøne Skrevet 3. februar 2015 #4 Skrevet 3. februar 2015 Sex er personlig, å skal ikke deles ut til alle og en hver!
Flibidy Flæbidy Skrevet 3. februar 2015 #5 Skrevet 3. februar 2015 Sex er personlig, å skal ikke deles ut til alle og en hver! I så fall er ikke seksualitetsforumet på kg stedet for deg 1
sweg Skrevet 3. februar 2015 #6 Skrevet 3. februar 2015 Når man er for gammel for ons? Vanskelig å si, men om bestemora mi på 75 år hadde holdt på slik, hadde jeg nok begynt å lure... Selv har jeg aldri hatt en ons før. Synes ikke det er noe for meg.
Gjest Whatevz Skrevet 3. februar 2015 #7 Skrevet 3. februar 2015 Ikke noe for meg iallefall. når man er for gammel? Aner ikke.
peppermyntete Skrevet 3. februar 2015 #8 Skrevet 3. februar 2015 Jeg har hatt flere ons, og ser ingen problemer med det. Synes ikke det er noen øvre aldersgrense heller, hvis begge er single og har lyst så er vel alt lov! Men dette stopper kanskje seg selv når man når en viss alder? Kan ikke se for meg at jeg som 70-åring kommer til å ha ons!
Gjest lnx Skrevet 3. februar 2015 #9 Skrevet 3. februar 2015 For gammelt er 16 år. Da burde man slutte med ONS
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå