AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #1 Skrevet 3. februar 2015 Har en 3 åring som tisset i sofaen. Trekket kan tas av, så det har jeg puttet i vaskemaskinen, men hva gjør jeg med sofaputen? Sette den til lufting eller? Det luktet heldigvis ikke noe særlig når jeg først fant flekken i sofa... Er stoffsofa. Anonymous poster hash: 8c1e9...15f
Gjest Magdalene Skrevet 3. februar 2015 #2 Skrevet 3. februar 2015 jeg hadde slengt puten ut jeg. Så den hadde fått luftet seg skikkelig.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #3 Skrevet 3. februar 2015 Jeg lånte en tepperensemaskin da jeg overtok en gammel sofa. Den kan trekke opp noe av skitten. Det finnes også noe pulvergreier ment til bilseter som trekker til seg søl. Anonymous poster hash: 15d3d...ff1
Heltprinsesseass Skrevet 3. februar 2015 #4 Skrevet 3. februar 2015 Prøv å strø på potetmel eller bakepulver hvis flekken fortsatt er våt. Det trekker til seg fukt og kan børstes av/støvsuges opp (Ingen garanti for at det funker på sofaputene, men det funka på gulvet i bilen da jeg sølte sjokolademelk der) 1
Stjerneklart Skrevet 3. februar 2015 #5 Skrevet 3. februar 2015 jeg hadde slengt puten ut jeg. Så den hadde fått luftet seg skikkelig. Hvor lenge bør den lufte?
Gjest Magdalene Skrevet 3. februar 2015 #6 Skrevet 3. februar 2015 Hvor lenge bør den lufte? Hadde hatt den ute hele dagen jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå