Thss89 Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Jeg har i det siste (4 måneder ) merket at jeg nesten ikke har følelse på undersiden av brystene. Jeg kan klemme så hardt jeg klarer men får ikke vondt. Har prøvd å Google det, men finner ingenting. Jeg har ikke silikon og fikk barn for 10 måneder siden men fikk ikke til å amme. Noen som vet hva dette kan være? Veldig takknemlig for svar.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #2 Skrevet 3. februar 2015 Jeg har alltid hatt følelsesløse brystvorter.. Eller, alltid som i helt siden jeg ble "oppmerksom" på brystvortene i allefall. Kan klipe så hardt jeg vil med negler og alt uten å kjenne annet enn et lite stikk. Tror ikke det er farlig? Men si i fra hvis du finner ut av det.. Anonymous poster hash: 00acc...a2e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå