AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Ja, kult og hyggelig tema. Uansett, jeg har stort sett veldig myk avføring. Absolutt ikke diaré, men den er jo så myk som den kan få blitt. Hva er dette et tegn på? For lite fiber?Det hender jo at det som kommer ut er hardt og fast også, men om dagen tilhører det sjeldenhetene. Kjedelig å måtte vaske toalettet etter hver gang man bæsjer, noe jeg ikke må når avføringen er fast Anonymous poster hash: dff58...35f
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #2 Skrevet 2. februar 2015 Kan vel være mange ting, men jeg får det slik om jeg får i meg gluten (glutenintoleranse). Anonymous poster hash: 0926f...b7d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå