Gjest Trulseline Skrevet 3. mars 2002 #1 Skrevet 3. mars 2002 Jeg hadde MSN før, men jeg måtte dessverre fjerne den. Har nå lyst til å ha den tilbake. Men hvordan gjør jeg det? Er det noen som vet det?12
Gjest Hege Skrevet 3. mars 2002 #2 Skrevet 3. mars 2002 Hei! Her tenker jeg du finner det http://www.msn.no _________________ Hege(Misha)1212[ Dette Innlegg er endret av: Hege den 2002-03-03 01:42 ]
CEL. Skrevet 3. mars 2002 #3 Skrevet 3. mars 2002 Hvis du har en nyere verson av Internet Explorer skal det ligge et ikon med MSN-figurer på øverst til høyre i bildet til internett(obs! Ha bildet Maximert). Samme linje som 'Back', 'Forvard' etc. Hvis du klikker på det ikonet kan du logge deg på på vanlig vis. Dette er veldig greit, for da slipper man å laste ned MSN. 12
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2002 #5 Skrevet 3. mars 2002 Har du fått ordna deg med XP på maskinen din nå da? Nullet
@lfa Skrevet 3. mars 2002 #6 Skrevet 3. mars 2002 Ja, prøvde utallige ganger med 2000, uten hell, så nå ble det XP Fikk bort NTFS partisjonen også, og nå virker internett ordentlig også *bank i bordet* 12
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2002 #7 Skrevet 3. mars 2002 Grattis!! Vel XP er sikkert berde enn W98, men sist jeg prøvde XP ga jeg meg ende over for den rare GUI 'n! . Sikkert fordi jeg er vant til GNU/Linux med KDE (K- Desktop Environment). Mye mer brukervennlig etter min mening! Hvær sin smak (heldigvis). Nullet
@lfa Skrevet 3. mars 2002 #8 Skrevet 3. mars 2002 Ja, jeg vet at du ikke akkurat er tilhenger av Windows... Brukervennligheten kunne sikkert diskuteres hadde jeg hatt peiling på Linux..... men det har jeg nå ikke... Men jeg kunne godt tenke meg å fått til 2000 i tillegg... I alle fall når jeg nå skal begynne å studere.... Men må vel ha ny pc, skal jeg få til det... 12
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2002 #9 Skrevet 3. mars 2002 Det er mulig at det er noe feil på den CD'n som du fikk. En bekjent har "kronglet" på akkurat samme måten som du har gjort. Bare så jeg har fått DET fram. Vel...Leste en et innlegg av en fyr ett eller annet sted (husker ikke hvor) Faren hans (en skikkelig newbie) hadde en maskin med Windows innstallert. Bare tull med den hele tiden og det var han som måtte fikse det. Til slutt så ble han så lei av "maset" at han innstallerte Linux istedet. Han har visst ikke hatt noe "mas" siden det Faren vet visst ikke hva slags operativsystem han har på maskinen heller, så da så. Har du lyst til å ta en nærmere titt på KDE, kan du gå hit: http://www.kde.org. Nullet
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #10 Skrevet 17. desember 2019 Here's to the ones that we got Cheers to the wish you were here, but you're not 'Cause the drinks bring back all the memories Of everything we've been through Toast to the ones here today Toast to the ones that we lost on the way 'Cause the drinks bring back all the memories And the memories bring back, memories bring back msn ❤️ Anonymkode: ce061...ff3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå