AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Er det noen som har noen erfaringer med Psykolog Geirmunn Sletten? Jeg har bestemt meg for at jeg må til psykolog for å få hjelp, fordi jeg har så dårlig selvbilde og er så ofte trist. Problemet er at jeg også sliter med å stole på folk, og lurer derfor på om noen har gått til han og evt. har noen erfaringer de kan dele med meg? Er han flink? J19 Anonymous poster hash: 8743f...cfc Anonymous poster hash: 8743f...cfc
Equinox Skrevet 2. februar 2015 #2 Skrevet 2. februar 2015 Det kan godt være at du får noen tilbakemeldinger men i relasjon til psykologer og pasienter/klienter så kan det være veldig stor forskjell mellom de tilbakemeldingene du ville ha fått fordi det er såpass mange variabler inni i bildet om man finner seg til rette med en psykolog eller ikke, det er hvertfall min erfaring.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå