AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Gutter: synes dere det er deilig å bli sugd i dusjen? Klarer dere å komme av det, eller ødelegger vannet? Og kommer dere av å ha sex i dusjen? Bare lurer, ettersom jeg, som jente, synes det er vanskeligere å komme om man er FOR våt/i vann osv.Anonymous poster hash: 24c78...a80
Gjest DoubleOh Skrevet 2. februar 2015 #2 Skrevet 2. februar 2015 Dusjen demper litt av gleden, men jeg - som mannfolk flest, vil nok ikke klage uansett hvor sugejobben foregår
peppermyntete Skrevet 2. februar 2015 #3 Skrevet 2. februar 2015 Jeg er jente og synes dusjen fungerer best til oppvarming. Hvis alt skal foregå i dusjen blir jeg alltid mer fokusert på å holde meg fast, stå riktig så han får den inn (16 cm høydeforskjell gjør det hele ganske komplisert!) og synes alltid vannet ødelegger den naturlige gleden. Ikke får jeg tatt på meg selv heller når jeg må klamre meg fast! Men det er absolutt gøy en gang i blant!
Gjest Coolaid Skrevet 3. februar 2015 #4 Skrevet 3. februar 2015 Gutter: synes dere det er deilig å bli sugd i dusjen? Klarer dere å komme av det, eller ødelegger vannet? Og kommer dere av å ha sex i dusjen? Bare lurer, ettersom jeg, som jente, synes det er vanskeligere å komme om man er FOR våt/i vann osv.Anonymous poster hash: 24c78...a80 Neida. Her går det veldig greit
Nanami Skrevet 3. februar 2015 #5 Skrevet 3. februar 2015 Her går det fint, men han er litt redd for å tryne når han kommer 1
Flibidy Flæbidy Skrevet 3. februar 2015 #6 Skrevet 3. februar 2015 Her går det fint, men han er litt redd for å tryne når han kommer I så fall gjør du jobben din godt
Nanami Skrevet 3. februar 2015 #7 Skrevet 3. februar 2015 I så fall gjør du jobben din godt Hehe Kanskje fordi jeg ikke ser det som en jobb. ^^
Flibidy Flæbidy Skrevet 3. februar 2015 #8 Skrevet 3. februar 2015 Hehe Kanskje fordi jeg ikke ser det som en jobb. ^^ Godt utgangspunkt det. Ingenting som er mer tennende enn en kvinne som virkelig nyter det hun holder på med.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2015 #10 Skrevet 4. februar 2015 Funker bedre i badekaret. Anonymous poster hash: 015a0...390
Frøken askepott Skrevet 4. februar 2015 #11 Skrevet 4. februar 2015 Synes dusjen kan være ett ypperlig sted. Da er man rene og pene og kan såpe hvetandre inn som oppvarming. Elsker å bli slikka og suge mannen i dusjen! Varmt vann og damp som stimer rundt! Herlig! 1
FrankDrebin Skrevet 7. februar 2015 #12 Skrevet 7. februar 2015 (endret) Her kommer det an på dusjen. Min elskede har en dusj der du må gå ut for å skifte mening, så enhver form for seksuell aktivitet blir vanskelig der inne. Men kyss og kos har det blitt. Endret 7. februar 2015 av FrankDrebin
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå