Gå til innhold

Suge i dusjen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gutter: synes dere det er deilig å bli sugd i dusjen? Klarer dere å komme av det, eller ødelegger vannet?

Og kommer dere av å ha sex i dusjen?

Bare lurer, ettersom jeg, som jente, synes det er vanskeligere å komme om man er FOR våt/i vann osv.

Anonymous poster hash: 24c78...a80

Videoannonse
Annonse
Gjest DoubleOh
Skrevet

Dusjen demper litt av gleden, men jeg - som mannfolk flest, vil nok ikke klage uansett hvor sugejobben foregår

Skrevet

Jeg er jente og synes dusjen fungerer best til oppvarming. Hvis alt skal foregå i dusjen blir jeg alltid mer fokusert på å holde meg fast, stå riktig så han får den inn (16 cm høydeforskjell gjør det hele ganske komplisert!) og synes alltid vannet ødelegger den naturlige gleden. Ikke får jeg tatt på meg selv heller når jeg må klamre meg fast! Men det er absolutt gøy en gang i blant!

Gjest Coolaid
Skrevet

Gutter: synes dere det er deilig å bli sugd i dusjen? Klarer dere å komme av det, eller ødelegger vannet?

Og kommer dere av å ha sex i dusjen?

Bare lurer, ettersom jeg, som jente, synes det er vanskeligere å komme om man er FOR våt/i vann osv.

Anonymous poster hash: 24c78...a80

Neida. Her går det veldig greit :)

Skrevet

Her går det fint, men han er litt redd for å tryne når han kommer :P

• Liker 1
Skrevet

Her går det fint, men han er litt redd for å tryne når han kommer :P

I så fall gjør du jobben din godt ;)

Skrevet

I så fall gjør du jobben din godt ;)

Hehe :) Kanskje fordi jeg ikke ser det som en jobb. ^^
Skrevet

Hehe :) Kanskje fordi jeg ikke ser det som en jobb. ^^

Godt utgangspunkt det. Ingenting som er mer tennende enn en kvinne som virkelig nyter det hun holder på med.

Skrevet

Funker fint her - vann ingen hindring.

Skrevet

Funker bedre i badekaret.

Anonymous poster hash: 015a0...390
Skrevet

Synes dusjen kan være ett ypperlig sted. Da er man rene og pene og kan såpe hvetandre inn som oppvarming. Elsker å bli slikka og suge mannen i dusjen! Varmt vann og damp som stimer rundt! Herlig!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Her kommer det an på dusjen. Min elskede har en dusj der du må gå ut for å skifte mening, så enhver form for seksuell aktivitet blir vanskelig der inne. Men kyss og kos har det blitt. :)

Endret av FrankDrebin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...