Gå til innhold

Star Tour, Apollo eller Ving


AnonymBruker

  

17 stemmer

  1. 1. Hvem er best?

    • Star Tour
      7
    • Apollo
      5
    • Ving
      5


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg stemte Apollo. Synes de har best service fra A til Å. Helt fra du bestiller turen til du kommer deg hjem igjen. Alltid reiseledere på plass og til tjeneste på feriestedet, og ved transport til og fra. Fine utflukter med gode guider, og de gjør sitt ytterste for å hjelpe hvis det er noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemte på Ving siden jeg har veldig god erfaring med dem. God service og fine hoteller. Men jeg har i grunn god erfaring med alle tre selskapene og reise gjerne med alle tre. Min erfaring er derimot at Ving er litt rimeligere enn de to andre de gangene jeg har hatt ønske om å bestille reise, og jeg synes Ving har det enkleste søkesystemet ved bestilling av reiser slik at det ofte blir dem jeg velger.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun reist med StarTour, men syns de er greie.

Det er enkelt å finne frem på nettsidene og bestille tur. De møter deg på flyplassen og har buss til og fra hotellet. Og det er guider på hotellene.

Det eneste minuset er at turene ofte kan bli litt dyrere enn det ser ut som. Man søker opp en tur og finner en pris, men så må man ha forsikring, mat på fly, frokost, buss osv...



Anonymous poster hash: 3e17e...df7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apollo er i en egen klasse når det kommer til kundeservice. Hotellstandarden er også bedre utfra min erfaring.

Ving blir nr to, men flere steg bak apollo.

StarTour er et absolutt sistevalg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umulig å svare på sånn på generell basis. De som til enhver tid har det hotellet som frister mest på det reisemålet jeg vil til, er best.

Har de siste årene reist med Ving, Star Tour, Detur, Apollo, Amisol og Solia, i tillegg til en masse reiser på egen hånd. Har ikke hatt noe å utsette på noen av turoperatørene. Men Apollo tilbød en latterlig lav erstatning etter at en helt ny koffert til 3000 kroner ble ødelagt på reise med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har veldig god erfaring med startour.

Egentlig har jeg ikke dårlig erfaring med noen, men den servicen vi fikk fra startour da flyet vårt ble et døgn forsinket hjem (pga plutselig stengt flyplass i Norge) var upåklagelig!

Det er en trygghet, dersom noe skulle skje igjen. (Men nå aner jeg jo ikke hvordan de andre reiseselskapene løste samme utfordring da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har god erfaring med alle turoperatørene. Velger hvem jeg reiser med ut i fra hvor jeg skal og hva slags hoteller jeg kan velge imellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...