AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Del Skrevet 2. februar 2015 Jeg lurer på om dette blir riktig: Dette er noe som helt klart tydeliggjøres i Martin Luther King, Jr sin tale av 1963. Blir det riktig å skrive "av" på denne måten? Skal levere inn en artikkel om raseskille og diskriminering. Anonymous poster hash: a4a2c...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Margit Spat Skrevet 3. februar 2015 #2 Del Skrevet 3. februar 2015 Jeg tror ikke det er direkte feil. Man sier jo f.eks "abortloven av 1978" (kilde: http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=av&bokmaal=+&ordbok=bokmaal) menjeg synes umiddelbart at det ser litt snålt ut. Var jeg deg ville jeg skrevet det annerledes, f.eks Martin Luther Kings berømte tale fra 1963, "I have a dream". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #3 Del Skrevet 3. februar 2015 Jeg lurer på om dette blir riktig: Dette er noe som helt klart tydeliggjøres i Martin Luther King, Jr sin tale av 1963. Blir det riktig å skrive "av" på denne måten? Skal levere inn en artikkel om raseskille og diskriminering. Anonymous poster hash: a4a2c...9c4 Jeg synes det umiddelbart ser rart ut når det gjelder en tale, og ville rett og slett ha brukt "fra" i stedet. Når det gjelder lover, derimot, er det mye mer vanlig å se "xxx lov av 1963". Anonymous poster hash: 58dfe...639 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå