AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Er det noen som har hatt en sugar daddy? Hvordan har det forholdet fungert? Vanskelig og få alt til å gå rundt for tiden, og har vurdert om dette er noe jeg kunne gjort en periode for å komme meg ut av situasjonen jeg er i. Til de som har lyst til å slenge dritt om at jeg er løs, spar dere. Jeg har ikke noe problem med å gjøre dette så lenge jeg kommer meg ut av den vanskelige økonomiske perioden jeg er i nå. Noen ganger må man ofre noe for å komme seg videre. Anonymous poster hash: 1773d...fc1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #2 Skrevet 2. februar 2015 Som regel er det bare noen som betaler reiser for deg, skaffer gaver osv. Menn som vil ha en "sugar baby" er som regel menn som er komfortable med å bruke velstanden for å få tid og sex med en yngre og attraktiv kvinne, men vil ikke ha følelsen av at de betaler for sex, ergo er det "skjult" i annen luksus. Det er en grunn til at de som trenger cash som regel heller blir prostituerte. Anonymous poster hash: 505a3...fab
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #3 Skrevet 2. februar 2015 Har hatt mange. Tommelfingerregel nr. 1: ALDRI gjør det fordi du trenger det økonomisk. Da bør du heller selge trusene dine eller noe. Anonymous poster hash: 2f38b...a9b
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #4 Skrevet 2. februar 2015 Ikke gjør deg selv noe så dårlig. Anonymous poster hash: 9b5e5...aa8
Teodorosaurus Skrevet 2. februar 2015 #5 Skrevet 2. februar 2015 Som regel er det bare noen som betaler reiser for deg, skaffer gaver osv. Menn som vil ha en "sugar baby" er som regel menn som er komfortable med å bruke velstanden for å få tid og sex med en yngre og attraktiv kvinne, men vil ikke ha følelsen av at de betaler for sex, ergo er det "skjult" i annen luksus. Anonymous poster hash: 505a3...fab Akkurat det der er en fantasi for mange menn, nettopp fordi det er urealistisk.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #6 Skrevet 2. februar 2015 Er det noen som har hatt en sugar daddy? Hvordan har det forholdet fungert? Vanskelig og få alt til å gå rundt for tiden, og har vurdert om dette er noe jeg kunne gjort en periode for å komme meg ut av situasjonen jeg er i. Til de som har lyst til å slenge dritt om at jeg er løs, spar dere. Jeg har ikke noe problem med å gjøre dette så lenge jeg kommer meg ut av den vanskelige økonomiske perioden jeg er i nå. Noen ganger må man ofre noe for å komme seg videre.Anonymous poster hash: 1773d...fc1 Må da få lov å synes at damer som er løse er.... ja nettopp løse?? Hva mener du egentlig?Anonymous poster hash: ee4a3...3e7
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #7 Skrevet 2. februar 2015 Akkurat det der er en fantasi for mange menn, nettopp fordi det er urealistisk. Det er jo ikke urealistisk? Dette er jo flust av slike tilfeller. Anonymous poster hash: 7b94c...c71
Teodorosaurus Skrevet 2. februar 2015 #8 Skrevet 2. februar 2015 Det er jo ikke urealistisk? Dette er jo flust av slike tilfeller. Anonymous poster hash: 7b94c...c71 Men dersom jeg finner min "suger baby" så er det jo ikke lenger en fantasi, er det vel?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå