Gå til innhold

Hvordan fjerne hormonspiral?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt den i litt over 5år. Jeg har kronisk menssmerter(hatt 2mnd sammenhengende) og jeg tenker at det er den som har begynt å tulle seg.

Tingen er at jeg ikke har råd til å ta den ut. Jeg må vel først til legen for å få henvisning (350kr) og så time hos gynekolog (uvisst beløp). Jeg er arbeidsledig, og NAV betaler ikke full bostøtte så jeg sitter igjen med i underkant av 700kr i mnd som jeg nesten må bruke på mat. Jeg har spurt som støtte fra NAV til besøket, men det ble avvist. Å låne penger av noen andre er utelukket (da jeg ikke vet fra hvem).

Så jeg lurer på om det er noen leger/gynekologer som har nedbetalingsplaner?

Og om ikke: er det noen som har erfaring med å fjerne den selv? (Helst ikke så detaljert at tråden blir stengt)

På forhånd takk:) og jeg ønsker bare svar på spørsmålene mine, andre ting som den uansvarlige situasjonen min trenger jeg ingen meninger om;)

Anonymous poster hash: b4ca3...e69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg skulle fjerne min gjorde jeg det hos fastlegen min, men det kommer jo an på om fastlegen din dilbyr det. Ellers ville jeg bare tatt kontakt med en gynokolog selv, i stedet for å få en henvisning via legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste fastleger tar ut spiral.



Anonymous poster hash: 543bc...2a5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE finn på å ta den ut selv. Kontakt ulike gynekologer i området og hør ifht nedbetaling. Hør også om fastlgen din har mulighet til å gjør det og be om å få faktura.ø

Anonymous poster hash: 55620...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En almennlege kan fint fjerne den. Om din fastlege ikke gjör det, så skal noen andre på huset gjöre det



Anonymous poster hash: af827...768
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...