nyher Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Ble syk lørdagskvelden med oppkast og diaré. Kastet opp siste gangen kl 3 natt til søndag, men kvalmen slipper virkelig ikke taket. Er dette vanlig? Aldri opplevd å være dårlig så lenge.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #2 Skrevet 2. februar 2015 Kan vare opptil en uke.Anonymous poster hash: f39f0...d4b
Cowboy Lotte Skrevet 2. februar 2015 #3 Skrevet 2. februar 2015 (endret) Jeg er og syk i dag med veldig vond mage og diaré som er gult og illeluktende... Er dette omgangssyke eller matforgiftning noen? Endret 2. februar 2015 av Cowboy Lotte
GammelKaktus Skrevet 2. februar 2015 #4 Skrevet 2. februar 2015 Jeg var og dårlig i en liten uke etter sist gang vi hadde omgangssyken. Det går fortere over hvis du klarer å spise litt.
nyher Skrevet 2. februar 2015 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2015 Jeg var og dårlig i en liten uke etter sist gang vi hadde omgangssyken. Det går fortere over hvis du klarer å spise litt. Prøver å spise litt, men blir bare verre :/ Men hvis det er vanlig at det varer en ukes tid, så får jeg vel bare smøre meg med tålmodighet.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #6 Skrevet 2. februar 2015 Ritzs kjeks og masse dau cola pleier å funke her Anonymous poster hash: 64279...8a7
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #7 Skrevet 2. februar 2015 Anbefaler en blanding av farris og eplemost Får ikke bort viruset, men gir kroppen salt og litt sukker.Anonymous poster hash: a5f4d...d94
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå