AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Må man betale noe egenandel eller noe i det hele tatt? Anonymous poster hash: 82b6d...75d
Gjest Vevila Skrevet 2. februar 2015 #2 Skrevet 2. februar 2015 Mulig du må betale en liten del for utstyret brukt under GU, men i utgangspunktet er det gratis:)
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #3 Skrevet 2. februar 2015 Tok abort i desember 2014, betalte ingenting Anonymous poster hash: 6ae8e...785
Codex Skrevet 2. februar 2015 #4 Skrevet 2. februar 2015 Det koster så vidt jeg vet verken noe for henvisning fra lege eller selve aborten.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #5 Skrevet 2. februar 2015 Tok abort i desember 2014, betalte ingenting Anonymous poster hash: 6ae8e...785 Hehe, smilefjes....? Anonymous poster hash: ad69e...3cc 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #6 Skrevet 3. februar 2015 Hehe, smilefjes....? Anonymous poster hash: ad69e...3cc Ja, jeg synes det er veldig positivt at dette er noe man kan få utført gratis. Det er derfor jeg har smilefjes Anonymous poster hash: 6ae8e...785 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå