Gå til innhold

Er abort gratis?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Må man betale noe egenandel eller noe i det hele tatt?



Anonymous poster hash: 82b6d...75d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig du må betale en liten del for utstyret brukt under GU, men i utgangspunktet er det gratis:)

Skrevet

Tok abort i desember 2014, betalte ingenting :)



Anonymous poster hash: 6ae8e...785
Skrevet

Det koster så vidt jeg vet verken noe for henvisning fra lege eller selve aborten.

Skrevet

Tok abort i desember 2014, betalte ingenting :)

Anonymous poster hash: 6ae8e...785

Hehe, smilefjes....?

Anonymous poster hash: ad69e...3cc

  • Liker 1
Skrevet

Hehe, smilefjes....?

Anonymous poster hash: ad69e...3cc

Ja, jeg synes det er veldig positivt at dette er noe man kan få utført gratis. Det er derfor jeg har smilefjes :)

Anonymous poster hash: 6ae8e...785

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...