AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 Ny kjæreste. Vi har sex uten kondom og han kommer inni meg. I mine tidligere forhold pleide jeg å springe ut på badet etter sex, tisse, og så og si alt av sæd kom ut. Hvis jeg ikke sprang ut med en gang, gjorde det ingenting, for det holdt seg inni meg. Med han her renner det ut med en gang, så jeg må alltid ha et håndkle i senga om jeg vil ligge 2 min ekstra. Og når jeg først går på do og det renner ut, så renner ikke alt ut, uansett hvor lenge det sitter. Hvis jeg feks har sex på morgenen, kjenner jeg det siver ut ut formiddagen, og trusen lukter vondt. Hvordan opplever dere dette her med sæd inni. Noen tips til å "få tømt seg" skikkelig slik at det ikke blir vått og illeluktende? Anonymous poster hash: f1fc3...2e5 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #3 Skrevet 2. februar 2015 Har alltid hatt det sånn selv også. Slitsomt. Man kan liksom ikke bare ta en "kjappis" hvor som helst, for det er så mye styr etterpå. Noen pleier å putte oppi en tampong, men jeg føler at man kan jo ikke gjøre det hele tiden heller.. Også er det jo veldig upraktisk med tampong, om man skal ta en uventet runde til senere..Anonymous poster hash: acfd9...a76
Gjest Vux Skrevet 2. februar 2015 #4 Skrevet 2. februar 2015 (endret) Nå veit ikke jeg, men skal jeg tro det jeg har sett på film så kan det ha noe å si hvor langt kølla er opp i musa når han kommer, og så kan det virke som om at en jente kan stikke en finger opp i der for å i det minste få ut noe av spermiene. * Nesten aldri en kjedelig dag på KG Endret 2. februar 2015 av Vux
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #6 Skrevet 2. februar 2015 Bruk kondom - problem solved. Har ikke lyst å bruke kondom. Det blir knotete og jeg blir ofte ekstra tørr, og da må man spe på med glidemiddel og det blir enda mer knotete. Har alltid hatt det sånn selv også. Slitsomt. Man kan liksom ikke bare ta en "kjappis" hvor som helst, for det er så mye styr etterpå. Noen pleier å putte oppi en tampong, men jeg føler at man kan jo ikke gjøre det hele tiden heller.. Også er det jo veldig upraktisk med tampong, om man skal ta en uventet runde til senere..Anonymous poster hash: acfd9...a76 Tampong trikset har jeg ikke tenkt på. Det blir som du sier litt upraktisk sene ja... Men han jo være et alternativ likevel... Takk! Nå veit ikke jeg, men skal jeg tro det jeg har sett på film så kan det ha noe å si hvor langt kølla er opp i musa når han kommer, og så kan det virke som om at en jente kan stikke en finger opp i der for å i det minste få ut noe av spermiene. * Nesten aldri en kjedelig dag på KG Men er det så kult å komme helt ytterst? Jeg liker jo å ha han lengst mulig inni og gjerne litt hardt, spesielt når vi kommer. Han synes jo ikke det er så gøy å komme utenfor, noe han iblandt må fordi jeg ikke har tenkt å gå rundt med våt sædtruse etterpå Truseinnlegg? Ja, har brukt det og, men synes det lukter en del likevel. Dessuten bruker jeg veldig mye stringtruser, men innleg til de er jo en stor vits! Anonymous poster hash: 0afca...600
Gjest Vux Skrevet 2. februar 2015 #7 Skrevet 2. februar 2015 Men er det så kult å komme helt ytterst? Jeg liker jo å ha han lengst mulig inni og gjerne litt hardt, spesielt når vi kommer. Han synes jo ikke det er så gøy å komme utenfor, noe han iblandt må fordi jeg ikke har tenkt å gå rundt med våt sædtruse etterpå Vel, mener å ha skjønt at hvis man kommer ytterst inne i musa, så renner det så å si ut med en gang, lol er jo noe å se på da tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #8 Skrevet 2. februar 2015 Jeg syns jeg hadde noe lignende i forhold til ex og ny samboer. Med min eksmann syns jeg at jeg fikk ut det meste ved å gå på do etter samleie. Med min nye samboer syns jeg at det kan sive ut en stund etterpå ja... Vet ikke mye om det "kjemiske" her, men vet at sæden endrer konsistens fra litt tykk og seig til mer tyntflytende når den kommer i kontakt med kjønnssekret fra dama. Min personlige lille teori er at min ex`sæd ikke ble så tyntflytende og dermed kom ut i få og store "doser", mens med min nye så blir det mer tyntflytende og mer som skal ha tid til å renne ut. Løser det ved å bruke truseinnlegg og bytte oftere enn ellers. Går selvsagt på do etter samleie + vasker, men likevel kan det renne en stund etterpå. Meeen må si at så lenge jeg føler meg trygg på at det ikke renner gjennom truse/bukse ved at jeg bruker truseinnlegg, så syns jeg det kan være litt opphissende å kjenne at "han er der enda" utover formiddagen på jobb. Da gleder jeg meg ekstra til kvelden! Anonymous poster hash: a19e2...6f0 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #10 Skrevet 2. februar 2015 jeg løser det problemet ved å bruke en tampong i 10-15 minutter. Anonymous poster hash: ffa4a...958 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå