Gå til innhold

Spillavhengighet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 20 år gammel jente som har utviklet spillavhengighet. For 2 uker siden gikk kontrakten min ut på jobb og jeg ble jobbsøker (en aktiv en også!)

Merket fort hvor "depressiv" jeg ble uten jobb, spiser mindre, sover mer.. Men så kom denne spillavhengigheten og nå sover jeg såvidt lenger, spiser fortsatt lite og føler "stress" hele tiden om jeg ikke spiller (?!).

Det er som at den virkelige verden ikke er "spennende nok" fordi at det ikke skjer noe hele tiden som på spill.

Hjelpes meg, jeg vil ha tilbake det aktive livet mitt uten dette :( Er det noen som har vært i dette selv og kommet seg ut av det?

Anonymous poster hash: 92839...0f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøvde å gå ut engang, grafikken var råbra men gameplayet sugde!

Du kan jo spille å være aktiv? Den ene trenger ikke utelukke den andre, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å gå ut engang, grafikken var råbra men gameplayet sugde!

Du kan jo spille å være aktiv? Den ene trenger ikke utelukke den andre, eller?

Jeg er ut å går tur hver dag :)

Anonymous poster hash: 92839...0f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ut å går tur hver dag :)

Anonymous poster hash: 92839...0f0

Yes ma'am. Så hva er problemet? ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte mye stress og konstant oppspilthet da jeg prøvde meg på MMO. Men jeg har Asperger og alle følelser, både gode og dårlige, kan bli ganske intense. Så selv om jeg likte spillet veldig godt, var jeg konstant stresset. Jeg hadde også veldig hastverk med å få gjort ting. Alt måtte skje med en gang. Jeg ble aldri avhengig, da.

Dersom det er veldig ille, så får du slette karakterer og uinstallere spillet. Finn et annet spill. Kan fortsatt være multiplayer, men trenger ikke være MMO. Bla gjennom Steam, så finner du alltids noe du kan like.



Anonymous poster hash: 2240e...453
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...