AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #1 Skrevet 2. februar 2015 For noen dager siden la jeg merke til at jeg har fått en liten kul rett foran øret og litt opp mot tinningen. Den er like stor som en ert, sitter fast (altså ikke bevegelig) og hard som et bein. Kan nesten kjennes ut som en bit av skallen har grodd seg fast et annet sted om jeg skal forklare det. Den gjør litt vondt hvis jeg trykker på den, og jeg har ikke slått hodet eller noe i det siste.. Noen som har vært borti lignende? Anonymous poster hash: b2da2...494
Gjest renati89 Skrevet 2. februar 2015 #2 Skrevet 2. februar 2015 Ja har hatt et par sånne, går vekk av seg selv. Trodde det var en kvise så har jo selvfølgelig pillet på den.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #3 Skrevet 2. februar 2015 Ganske vanlig med slike forkalkninger over kroppen. Helt ufarlig Anonymous poster hash: 0809e...0c1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #4 Skrevet 26. august 2022 Hei, jeg fikk en kule i tiningen den var ikke betent og ikke noe serlig vondt, men jeg gikk fortsatt til legen. Legen mente at de måtte undersøke om det var en fettkule eller noe annet så nå skal jeg ta ultralyd av den. Anbefaler å skjekke ut. Det kan også være noe farlig inn i den kulen som man må skjære og tømme. Anonymkode: e4c35...7fe
AnonymBruker Skrevet 26. august 2022 #5 Skrevet 26. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hei, jeg fikk en kule i tiningen den var ikke betent og ikke noe serlig vondt, men jeg gikk fortsatt til legen. Legen mente at de måtte undersøke om det var en fettkule eller noe annet så nå skal jeg ta ultralyd av den. Anbefaler å skjekke ut. Det kan også være noe farlig inn i den kulen som man må skjære og tømme. Anonymkode: e4c35...7fe det er faktisk sju år siden denne tråden ble opprettet altså! jeg regner selvfølgelig med at tråd-starteren her har sjekket ut dette for veldig lenge siden... Anonymkode: 3d733...d1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå