Gå til innhold

Gammel gris?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det handler vel for det første om at du kunne vært faren til disse ungjentene, og for det andre at det vitner om at du har stagnert i din mentale utvikling. De aller fleste av oss utvikler oss mye fra vi er 20 til vi er 50, og vil dermed endre smak og tiltrekningsmønster. Den som henger igjen fra 30 år tidligere, vil framstå som lite utviklet, rett og slett. I mine øyne gjelder dette begge kjønn.

Du skjønner med andre ord ikke veldig mye av menn hvis du tror at de vil tiltrekkes av styres modningsnivå.

I motsetning til kvinner så opplever menn det annet kjønn ganske likt livet gjennom, der modningsprosessen deres sjeldent består av noe annet enn at dere omsider innser at menn ikke lenger er interessert i å høre dem skravle i vei om seg selv når de ikke lenger er unge og attraktive.

Jeg er midt i tjueårene og kommer ikke til å være noe mindre tiltrukket av jenter i 20 årene om 40 ¨r, og jeg kommer vertfall ikke til å være mer tiltrukket av kvinner i 30-40 årene nå som de har mista couger statusen og jeg ikke lenger syns de er noe spennende.

Kvinner er kvinner i alle aldre, dere er usikre og trenger bekreftelser, den eneste forskjellen ligger i hvor stram huden - og hvor slank figuren er, og da er det ganske klart hvem vi tenner på.

Anonymous poster hash: a4060...cac

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg diskuterte dette med en venninne her om dagen; da jeg var femten syns jeg gardister var det hotteste og barskeste jeg kunne tenke meg. Nå, derimot, når jeg er førti syns jeg de ser ut som tolvåringer, og tanken på å tenne på dem og ha sex med dem virker latterlig. Jeg kunne jo ha vært mora.

Så ja, jeg reagerer litt på såpass gamle menn som finner "småjenter" attraktive (jada, vet at de er lovlige). Men du er ikke en gammel gris før du gir dem uønsket, seksuell oppmerksomhet.

Men et er en vesentlig froskjell på hva menn og kvinner tenner på. Femininitet går nemlig sammen med ungdommelighet og uskyld selv om du ikke syns maskulinitet gjør det.

Skrevet (endret)

Du skjønner med andre ord ikke veldig mye av menn hvis du tror at de vil tiltrekkes av styres modningsnivå.

I motsetning til kvinner så opplever menn det annet kjønn ganske likt livet gjennom, der modningsprosessen deres sjeldent består av noe annet enn at dere omsider innser at menn ikke lenger er interessert i å høre dem skravle i vei om seg selv når de ikke lenger er unge og attraktive.

Jeg er midt i tjueårene og kommer ikke til å være noe mindre tiltrukket av jenter i 20 årene om 40 ¨r, og jeg kommer vertfall ikke til å være mer tiltrukket av kvinner i 30-40 årene nå som de har mista couger statusen og jeg ikke lenger syns de er noe spennende.

Kvinner er kvinner i alle aldre, dere er usikre og trenger bekreftelser, den eneste forskjellen ligger i hvor stram huden - og hvor slank figuren er, og da er det ganske klart hvem vi tenner på.

Og det er ikke menn?! Mange menn som er desperate etter oppmerksomhet fra yngre fordi de er livredde for å bli gamle og impotente! Og i tillegg til å bli kronet til en gammel gris av yngre damer som syns de eldre menn er innpåslitne må jo være mega stas for dere :filer:

Endret av wintergirl
  • Liker 2
Skrevet

Men et er en vesentlig froskjell på hva menn og kvinner tenner på. Femininitet går nemlig sammen med ungdommelighet og uskyld selv om du ikke syns maskulinitet gjør det.

Det var et tilsvar til TS som mente voksne kvinner var cougars som foretrekker unge menn.

For øvrig har jeg vært tjue år selv, og blitt ufrivillig påprakket femti år gamle menns seksualitet, og det var sjelden en positiv opplevelse.

• Liker 2
Skrevet

I ditt hode er du som før, men i andres hode ser de den eldre mannen. En ung jente vil ikke ha en gammel utbrukt mann så dette er en holdning jeg ville arbeidet med å legge bort. Ja, du er en gammel gris dersom du står for slikt som du redegjør for her. Jeg sier det rett ut fordi jeg har minimal tålmodighet med slikt.

...der er vi flere. Motbydelig med underutviklede gamle menn. En på 50 kunne nesten vært bestefaren min! Tror ikke det er vanlig at gamle folk tenker som deg.ÆSJ!

Anonymous poster hash: a630a...5cc

• Liker 2
Skrevet

Snakk for deg selv og egen dårlige mentale utvikling! Ikke påprakk andre menn søppel i ditt eget hode.

• Liker 3
Skrevet

La oss si du har en 19år gammel datter nå og dine kompiser på noen og 50 synes hun er søt,heit og deilig, fortsatt like ok?

Jada, vi vet alt om tiltrekning,biologi osv men ærlig talt, å gå rundt å sikle på de som er såpass unge får det til å virke som om du ikke har mye igjen i topplokket.

Moralist

Skrevet

-Tråden er ryddet for bilde med kopirett og svar til dette, samt støtende innlegg og spekulasjon-

- Magnifique, mod.

Skrevet

Jeg snakker ikke om hva man holder seg til, men hva man synes er pent å se på. Hvorfor er man gris om man synes jenter under sin egen alder er pene?

Anonymous poster hash: fcdb2...327

Du kan synes dem er pene, men er vel normalt å synes at folk på sin egen alder også kan være pene, hvert fall når man blir kjent med personen :) Man blir kalt gammel gris fordi vi i 20 årene ikke er interessert i en på 50 og synes det er ekkelt når en gammel mann prøver seg. Vitner om dårlig selvinnsikt og sosiale antenner. Hva du runker til bryr jeg meg ikke noe om, men du går vel ikke rundt å sier hvilke kvinner du runker til uansett!?

Anonymous poster hash: a11c0...11c

• Liker 2
Skrevet

En 50 år gammel kvinne kunne også vært mor til en tyveårig mann, men ingen ser ned på henne om hun synes det er sexy med unge menn.

Jo, det blir like feil det.

Anonymous poster hash: 0cfd9...a8e

Skrevet

Ikke alle menn som liker slanke jenter, og mange menn tenner på en kvinne de er glad i, og voksne kvinner kan ha fine pupper, rompe, smil osv., så kan godt hende du kommer til å tjene på eldre kvinner når du selv blir eldre, selv om du sikkert fortsatt synes yngre kvinner er pene også. Jeg er slank og i 20 årene, og mamma er slank og i 40 årene, men hun har større pupper en meg og ser veldig bra ut (har ikke rynker, fin utstråling, godt trent osv), så vil ikke si at jeg er så mye mer attraktiv enn henne, selv om jeg er 30 år yngre.

• Liker 1
Skrevet

tenne* ikke tjene :P

Skrevet

Det er faktisk jævlig ekkelt og ufyselig når gamle menn (40+) legger seg etter kvinner på min alder.

Skrevet

Det er faktisk jævlig ekkelt og ufyselig når gamle menn (40+) legger seg etter kvinner på min alder.

Enig. Ofte er det de mest uflidde og minst attraktive også! Creepy..

• Liker 1
Skrevet

Enig. Ofte er det de mest uflidde og minst attraktive også! Creepy..

Er det da uflidde og lite attraktive menn som er ekkelt eller er det alderen? :vetikke:

Skrevet

Hvem er det som gir annerkjennelse til 50 år gamle damer som jakter på 20-åringer, og kaller dem "trendy cougars" ? Ingen ting så harry og vulgært som det, vel? Unntatt 50 år gamle griser som prøver seg på tyveåringer, da. Det er jo sammenlignbart.

At tyveåringer kan være pene, det er vel en grei sak. At man ønsker dem som faktisk sexpartnere i det virkelige liv, det blir gammel gris uansett kjønn.

Anonymous poster hash: 3d423...041
Skrevet

Jeg snakker ikke om hva man holder seg til, men hva man synes er pent å se på. Hvorfor er man gris om man synes jenter under sin egen alder er pene?

Du må akseptere grisen i deg. Vær gammel gris, og vær stolt av det! Å rulle i søla med grisedeilig dame! :)

Skrevet

Moralist

Så om din sønn på 19 blir sammen med en kjerring på 50 så er dette helt ok?

Folk kan tenne på hva de vil, men det får bli med tanken.

Så mange eldre menn som ser ut som fanden sjøl som prøver å sjekke om jenter på min alder at man blir jo lei det til slutt. Har de ingen selvinnsikt eller et speil for den saks skyld?

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

...der er vi flere. Motbydelig med underutviklede gamle menn. En på 50 kunne nesten vært bestefaren min! Tror ikke det er vanlig at gamle folk tenker som deg.ÆSJ!

Du må være ganske ung :fnise: .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...