Gå til innhold

Dusjer du oftere i sommervarmen?


Gjest anonym

Dusjer du oftere i sommervarmen?  

  1. 1. Dusjer du oftere i sommervarmen?

    • Ja
      15
    • Nei
      11
    • Skulle kanskje ha gjort det... god idè!
      0


Anbefalte innlegg

Dusjer du oftere i sommervarmen?

Mer enn vanlig lissom?

Jeg renner bort her og er innom dusjen både to og tre ganger om dagen, noe jeg ikke driver med ellers i året.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, vanligvis bare en men de dagene jeg trener blir det to. Men nå som det er så varmt ute tar jeg meg en avkjølende dusj hver kveld- noe jeg ikke gjør ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis ikke, men den siste uken var vi i London og der er det så fuktig at varmen bare er uutholdelig, så da tok jeg en kjapp dusj før vi dro ut på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dusjer ekstra mye nå i varmen. Idag fylte jeg badekaret med kaldt vann bare for å få avkjølt meg.. :ler: Jeg ble så utrolig varm og hadde ikke sjanse til å gå på stranden. En god dusj etter det igjen så var jeg sånn passe avkjølt en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor

Dusjer vanligvis en gang per dag, men i sommer halvåret så blir det 2 - 3 ganger per dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Dusjer vanligvis en gang per dag' date=' men i sommer halvåret så blir det 2 - 3 ganger per dag.[/quote']

Tiltredes!

Særlig nå som det er så varmt - enten fordi man trener eller utøver ymse hagearbeid, eller fordi man har behov for en ekstra skylling etter å ha utsatt kroppen for deilig og varmt saltvann!

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir vel gjerne både to og tre ganger pr dag nå om sommeren...De dagene det trenes blir det vel tre, for det er godt og dusje om kvelden nå når været har vært så varmt... Om morgenen er obligatorisk hele året. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madley

Jepp. hver dag i stedet for annenhver.

Kan ikke oftere om jeghar lyst til å ha hud igjen når jeg går å legger meg...Selv om jeg gjerne skulle ha dusjet både to og tre ganger pr dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Madley

Har prøvd det meste. Jeg har hyperaktiv celledeling eller noe sånt. Så jeg kan visstnok prøve det meste uten at det funkner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd det meste. Jeg har hyperaktiv celledeling eller noe sånt. Så jeg kan visstnok prøve det meste uten at det funkner...

Har du forsøkt Dermalogicas da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dusjer skikkelig med hårvask en gang om dagen, men løper gjennom dusjen bare for å skylle av meg med bare vann hver gang jeg føler for det, siden det er nokså snilt med huden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...