Gjest Lille-pus Skrevet 3. februar 2015 #21 Skrevet 3. februar 2015 Skjønner det, og det er jo absolutt helt fair ! Anonymous poster hash: 8bd7f...9f1 Det betyr ikke at han ikke er en flott fyr på alle sett og vis. Så om du i så tilfellet får tilbud om å være hans 'venn med fordeler' så er det ikke dumt av deg at den tanken alt har begynt å modnes hos deg
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #22 Skrevet 3. februar 2015 Det vet jeg aldri. Han er i hvertfall singel og barnløs samt bor alene, ut i fra hva han har sagt i hvert fall.. han har tatt kontakt med meg hver dag. Morsomt å skrive med han, meeen. tjah, hva skal man si. haha Anonymous poster hash: 8bd7f...9f1 Begynner navnet på J ?;-)Anonymous poster hash: 33e87...38b
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #23 Skrevet 3. februar 2015 Begynner navnet på J ?;-)Anonymous poster hash: 33e87...38b Nei Anonymous poster hash: 8bd7f...9f1
Gjest marizz Skrevet 3. februar 2015 #24 Skrevet 3. februar 2015 Kjør på! Bare ha i bakhodet at om du utvikler følelser, så er det ikke sikkert han føler det samme. Vanskelig å vite hva han er ute etter, men pass på at han ikke sårer deg
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #25 Skrevet 3. februar 2015 Har dere snakket om hva dere begge søker på Tinder? Dømmer ikke nå, bare undrer meg. Det er mulig dere ser etter ulike ting siden dere er nesten 20 fra hverandre i alder tenker jeg. Hva tenker du om en aldersforskjell på 29 og 41 da? Det er vel innafor? Jeg er i den situasjonen. Anonymous poster hash: d85de...f78
Gjest Lille-pus Skrevet 3. februar 2015 #26 Skrevet 3. februar 2015 Hva tenker du om en aldersforskjell på 29 og 41 da? Det er vel innafor? Jeg er i den situasjonen. Anonymous poster hash: d85de...f78 Jeg tenker at det ikke spiller store rollen hva jeg personlig tenker. - når det er sagt så vet jeg av egen erfaring at jeg ble kjent med en mann som fremdeles, snart 20 år senere, fremdeles er en av mine beste venner da jeg var rundt 30 og han nesten 10 år eldre. - med det mener jeg at differansen i hvor man er i livet kanskje er mindre når man er ferdig med utdannelse, inntreden i yrkesliv og etablering.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå