AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #1 Skrevet 1. februar 2015 Hallo. Jeg matchet med en kar på 39(!!) år på tinder, men han ser virkelig bra ut til å være såpas gammel.. Så sprek, så kjekk, ung i sinnet, men samtidig smart.. Jeg hadde heller ikke sett for meg at vi skulle skrive til med hverandre, men vips, så har vi skrevet til hverandre kontinuerlig, med meget god nettkjemi i hvert fall, samt. like verdier i livet . Og jeg må nesten innrømme at jeg liker han litt… Det er jo i grunn litt galt mtp aldersforskjellen.. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 8bd7f...9f1
majagirl Skrevet 1. februar 2015 #3 Skrevet 1. februar 2015 Det tror jeg blir veldig bra, han kommer sikkert til å behandle deg kjempefint fordi han er glad for å få en så fin kjæreste. (I forhold til en annen 20 åring that is)...
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #4 Skrevet 1. februar 2015 Dere er begge voksne, så det er ikke galt hvis dere begge føler at dere er likeverdige partnere. Han har selvfølgelig mer livserfaring, men det må ikke være en hindring. Anonymous poster hash: 6256e...d55
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #5 Skrevet 2. februar 2015 Ok.Selv synes jeg det er ganske spennende også.. men litt skeptisk. Tenker jeg bare møter han som venner først og koser oss, uten noen intensjoner, så får vi se hvor det fører hen. TS Anonymous poster hash: 8bd7f...9f1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #6 Skrevet 2. februar 2015 20 og 39. Dette blir sikkert mor og far kjempe stolte over. Anonymous poster hash: 7358b...c99 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #7 Skrevet 2. februar 2015 Haha, tror ikke det.. Det er ganske vilt, men han virker da oppriktig da. Kjekk er han også Anonymous poster hash: 8bd7f...9f1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #8 Skrevet 2. februar 2015 Mor og far har ikke noe å gjøre med hvem du er sammen med. Det er bedre for deg å være sammen med en moden fyr som behandler deg bra enn en drittsekk på 20 som fyllekjører og slåss på byen. Anonymous poster hash: 6256e...d55
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #9 Skrevet 2. februar 2015 Mor og far har ikke noe å gjøre med hvem du er sammen med. Det er bedre for deg å være sammen med en moden fyr som behandler deg bra enn en drittsekk på 20 som fyllekjører og slåss på byen. Anonymous poster hash: 6256e...d55 Hilsen han Rrrronny, er i 1970 født men er full av godt trøkk, unge menn er noe møkk for jeg trenger et ungt fuck Anonymous poster hash: 738fb...7f4 3
Gjest rådyr Skrevet 2. februar 2015 #10 Skrevet 2. februar 2015 Du må jo ha "likt" ham for å matche ham, så da kan han vel ikke være for gammel.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #11 Skrevet 2. februar 2015 Kjør på TS. Men ikke vær gnien på godsakene, han er sikkert kåt som en 16åring Anonymous poster hash: a2d5c...44d
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #12 Skrevet 2. februar 2015 Hadde jeg selv aldri gjort Tenker personlig det er noe "galt" med folk som går etter såpass yngre partnere... Også er det veldig ekkelt når han kunne vært faren min ... er det en fetisj eller? Mor og far har ikke noe å gjøre med hvem du er sammen med. Det er bedre for deg å være sammen med en moden fyr som behandler deg bra enn en drittsekk på 20 som fyllekjører og slåss på byen. Anonymous poster hash: 6256e...d55 Og det er enda bedre å være sammen med en 20 åring som behandler deg bra, enn en brukt fyr på nesten 40 som fyllekjører og slåss på byen... Hva er poenget? Anonymous poster hash: 64a03...b61 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #13 Skrevet 3. februar 2015 20 eller 40, spiller liten rolle så lenge han er grei. Begge er voksne. Anonymous poster hash: 6256e...d55
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #14 Skrevet 3. februar 2015 Haha, enig med mange her. Jeg kommer nok ikke til å innlede noe seriøst med han, uansett. Anonymous poster hash: 8bd7f...9f1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #15 Skrevet 3. februar 2015 Jeg tenker at han sikkert er etablert med kjærring og unger og er ute etter uforpliktende sex. Anonymous poster hash: 9fa82...c9c
Gjest Lille-pus Skrevet 3. februar 2015 #16 Skrevet 3. februar 2015 Har dere snakket om hva dere begge søker på Tinder? Dømmer ikke nå, bare undrer meg. Det er mulig dere ser etter ulike ting siden dere er nesten 20 fra hverandre i alder tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #17 Skrevet 3. februar 2015 Jeg tenker at han sikkert er etablert med kjærring og unger og er ute etter uforpliktende sex. Anonymous poster hash: 9fa82...c9c Det vet jeg aldri. Han er i hvertfall singel og barnløs samt bor alene, ut i fra hva han har sagt i hvert fall.. han har tatt kontakt med meg hver dag. Morsomt å skrive med han, meeen…. tjah, hva skal man si. haha Anonymous poster hash: 8bd7f...9f1 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #18 Skrevet 3. februar 2015 Har dere snakket om hva dere begge søker på Tinder? Dømmer ikke nå, bare undrer meg. Det er mulig dere ser etter ulike ting siden dere er nesten 20 fra hverandre i alder tenker jeg. Vi har ikke snakket direkte om det, men begge har sagt at alder ikke er noen hindring, og er enig at det i grunn er andre ting som kjemi teller osv.. snakket om verdier, reisesteder, fleipet med hverandre og slike ting.. Jeg tror uansett helt ærlig at jeg ikke kunne innledet et seriøst forhold til en som er såpass mye eldre enn meg. Anonymous poster hash: 8bd7f...9f1
Gjest Lille-pus Skrevet 3. februar 2015 #19 Skrevet 3. februar 2015 Vi har ikke snakket direkte om det, men begge har sagt at alder ikke er noen hindring, og er enig at det i grunn er andre ting som kjemi teller osv.. snakket om verdier, reisesteder, fleipet med hverandre og slike ting.. Jeg tror uansett helt ærlig at jeg ikke kunne innledet et seriøst forhold til en som er såpass mye eldre enn meg. Anonymous poster hash: 8bd7f...9f1 Magefølelsen min murrer noe om at den ikke er så skråsikker på at han heller tenker seg et seriøst forhold.....
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2015 #20 Skrevet 3. februar 2015 Magefølelsen min murrer noe om at den ikke er så skråsikker på at han heller tenker seg et seriøst forhold..... Skjønner det, og det er jo absolutt helt fair ! Anonymous poster hash: 8bd7f...9f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå