Gå til innhold

Kløe og svie i underlivet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en venninde som sliter med kløe midt på klitoris og de indre kjønnslippene. Det er ikke sopp. Det kan til tider stikke og klø voldsomt sånn at det gjør vondt og begynner og svir. Har sagt hun må gå til legen men hun tør ikke. Noen som vet hva det kan være?

Anonymous poster hash: b8fe0...565

Anonymous poster hash: b8fe0...565

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun sier hun har hatt det så mange ganger så hun vet at det ikke er det og hun har prøvd stikkpiller og krem mot det uten at det har hjulpet.

Anonymous poster hash: b8fe0...565

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende hun må til legen og få en pille for det. Av og til gjør ikke stikkpiller og salve noen ting.



Anonymous poster hash: 21ff6...dcf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har ingen utflod heller sier hun,det må det vel være hvis det er sopp? Trodde jeg.

Anonymous poster hash: b8fe0...565

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel egentlig deg det gjelder? Hvem skriver for en venninne at hun klør på klitoris og indre kjønnslepper?

Det kan være sopp selv om lokalbehandling ikke har hjulpet. Da trengs Diflucan på resept fra lege. Da kan man også utelukke kjønnssykdom.

Anonymous poster hash: c4b46...1d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hvorfor kan jeg ikke skrive det for venninden min??? Hun sitter her med meg nå og vi har snakket om dette før. Jeg spørte om hun hadde vært hos legen og det hadde hun ikke. Jeg sa jeg kan skrive et innlegg i kvinneguiden for henne og høre om noen vet hva det kan være. Skjønner ikke at du skriver det er vel for meg??? Uansett så er det et spørsmål samme om det er for meg eller venninden min,så teit av deg :(

Anonymous poster hash: b8fe0...565

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor kan jeg ikke skrive det for venninden min??? Hun sitter her med meg nå og vi har snakket om dette før. Jeg spørte om hun hadde vært hos legen og det hadde hun ikke. Jeg sa jeg kan skrive et innlegg i kvinneguiden for henne og høre om noen vet hva det kan være. Skjønner ikke at du skriver det er vel for meg??? Uansett så er det et spørsmål samme om det er for meg eller venninden min,så teit av deg :(Anonymous poster hash: b8fe0...565

Om det er det samme om det er deg eller venninnen din, slik du skriver, hvorfor bli så opprørt? Det er bare at det er litt rart at venninnen din ikke skriver selv om så personlige ting. Men ikke at jeg bryr meg.

Det kan som sagt være sopp, men også kjønnssykdom.

Anonymous poster hash: c4b46...1d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...