Honey Dew Skrevet 1. februar 2015 #1 Del Skrevet 1. februar 2015 Er det noen her som vet hvor jeg kan finne seriøse internett-kurs i bulgarsk? Helst noen man må betale for. Jeg elsker dette språket. Synes det er så vakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanina Skrevet 23. juni 2015 #2 Del Skrevet 23. juni 2015 Er det noen her som vet hvor jeg kan finne seriøse internett-kurs i bulgarsk? Helst noen man må betale for. Jeg elsker dette språket. Synes det er så vakkert. Hei, jeg er Vanina fra Bulgaria Jeg lærer norsk språk nå. Jeg har forslag for deg jeg skal hjelpe deg med bulgarsk og du skal hjelpe meg med norsk Hvis du er interessert dette er min epost: [email protected] Blagodaria! "Takk!" på bulgarsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karpachev Skrevet 13. november 2015 #3 Del Skrevet 13. november 2015 Hei! Jeg er bulgarsk gutt som lærer norsk. Hvis det er ikke for sent, jeg vil gjerne bli med dere på det. Jeg har aldri bodd i Norge, men jeg har så mye lyst til å forbedre norsken min. Jeg ønsker ingen belønning, bare snakke eller skrive med noen på norsk. Her er eposten min : [email protected] Snakkes! Ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå