AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #1 Skrevet 1. februar 2015 Vi vet alle at størrelser og fassonger på menn der nede er forskjellig. Men jeg bare lurer på : kjæresten min har sagt det at jeg kan være veldig takknemlig for det utstyret jeg har fått. Jeg har nemlig den såkalte banan-formen. Hun sier at den er såperfelt skapt qt jeg treffer riktig for hvert støt uten at jeg i det hele tatt har prøvd noe særlig. Så til dere jenter : har dere hatt sex med en med banan formet penis og hvordan var det?Anonymous poster hash: f2fdd...7cc
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #2 Skrevet 1. februar 2015 Har aldri tenkt så mye over det, alle peniser er forskjellige og så lenge den ikke er unormalt liten er det aldri noe problem. Det teller uansett mer hvordan han bruker den. Anonymous poster hash: 4d747...f22
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #3 Skrevet 1. februar 2015 Vi vet alle at størrelser og fassonger på menn der nede er forskjellig. Men jeg bare lurer på : kjæresten min har sagt det at jeg kan være veldig takknemlig for det utstyret jeg har fått. Jeg har nemlig den såkalte banan-formen. Hun sier at den er såperfelt skapt qt jeg treffer riktig for hvert støt uten at jeg i det hele tatt har prøvd noe særlig. Så til dere jenter : har dere hatt sex med en med banan formet penis og hvordan var det? Anonymous poster hash: f2fdd...7cc Jepp, hadde en ONS med en som hadde det, og jeg kom som ei kule! Har aldri skjedd på ONS før, så det hjalp veldig på at han traff g-punktet på den måten han gjorde Anonymous poster hash: 5c8d3...977 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #4 Skrevet 1. februar 2015 Samboeren min har bananformet, har ikke kalt den for det før( ) men syntes den er perfekt!! Som du sier så treffer den jo skikkelig deilig når vi har sex, istedenfor bare rett ut og inn. Snakket faktisk med han her om dagen om at han har den beste formen på penis som finnes. Anonymous poster hash: b0406...ada
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #5 Skrevet 1. februar 2015 Jepp, hadde en ONS med en som hadde det, og jeg kom som ei kule! Har aldri skjedd på ONS før, så det hjalp veldig på at han traff g-punktet på den måten han gjorde Anonymous poster hash: 5c8d3...977 Jeg har alltid vært usikker på utstyret mitt nedentil helt til jeg traff min nåværende kjæreste. Hun ville for morro skyld måle lengden på den og dum som jeg var trodde den var liten siden jeg hadde tatt å målt kun med hendene mine tidligere. Fant visst ut at heg hadde visst bare store hender. For med 21.5 cm lang pluss bananformet burde jeg vel være temmelig fornøyd likevel da?Anonymous poster hash: f2fdd...7cc 4
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #6 Skrevet 2. februar 2015 Ja, det var bra det, men synes det er mye bedre med de som har litt rettere penis. Anonymous poster hash: a8cc7...736
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #7 Skrevet 2. februar 2015 Bøyer den seg opp eller ned?Anonymous poster hash: 6d63e...4b3 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #8 Skrevet 2. februar 2015 Jeg har alltid vært usikker på utstyret mitt nedentil helt til jeg traff min nåværende kjæreste. Hun ville for morro skyld måle lengden på den og dum som jeg var trodde den var liten siden jeg hadde tatt å målt kun med hendene mine tidligere. Fant visst ut at heg hadde visst bare store hender. For med 21.5 cm lang pluss bananformet burde jeg vel være temmelig fornøyd likevel da?Anonymous poster hash: f2fdd...7cc Da er den for lang for å treffe g punkter. Anonymous poster hash: d32cb...a0b 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #9 Skrevet 2. februar 2015 Da er den for lang for å treffe g punkter. Anonymous poster hash: d32cb...a0b Tror han heller støter inni livmorhalsen da.. Beste sexen er en tykk penis på 8-10 cm og tykk. Da går det hver gang:PAnonymous poster hash: f917f...c23
peppermyntete Skrevet 2. februar 2015 #10 Skrevet 2. februar 2015 Jeg har alltid vært usikker på utstyret mitt nedentil helt til jeg traff min nåværende kjæreste. Hun ville for morro skyld måle lengden på den og dum som jeg var trodde den var liten siden jeg hadde tatt å målt kun med hendene mine tidligere. Fant visst ut at heg hadde visst bare store hender. For med 21.5 cm lang pluss bananformet burde jeg vel være temmelig fornøyd likevel da?Anonymous poster hash: f2fdd...7cc Den hadde vært for lang for meg men siden den passer din kjære er jo alt bra!
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #11 Skrevet 2. februar 2015 Jeg har alltid vært usikker på utstyret mitt nedentil helt til jeg traff min nåværende kjæreste. Hun ville for morro skyld måle lengden på den og dum som jeg var trodde den var liten siden jeg hadde tatt å målt kun med hendene mine tidligere. Fant visst ut at heg hadde visst bare store hender. For med 21.5 cm lang pluss bananformet burde jeg vel være temmelig fornøyd likevel da? Anonymous poster hash: f2fdd...7cc Du trodde den var liten, bare fordi du ikke hadde det rette centimetermålet? Du var ikke i stand til å se at den var minst gjennomsnittlig og sannsynligvis større? Mannfolk og penislengde, ass... Den er sikkert helt fint, akkurat som de fleste andre peniser, og siden de færreste kan gjøre så mye med penisen sin uansett er det like greit å være fornøyd med den man har Har hatt åtte sexpartnere av varierende lengde, tykkelse og form, og aldri lagt spesielt vekt på akkurat det. Banan er sikkert flott det også. Anonymous poster hash: 647e9...008
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2015 #12 Skrevet 2. februar 2015 Har aldri hatt sex med noen som har banan formet penis. Men jeg vil bare si at: jeg har hatt sex med en mann som hadde veldig lang(!) og tynn penis, han kom så dypt inn at det gjorde vondt!! Uff. Så jeg synes det er deiligere med litt kortere penis og heller en som vet hvordan han skal bruke den men du treffer nok G punktet hennes ganske lett pga formen penisen din har, og da er det jo lett for henne å oppnå orgasme! Anonymous poster hash: c56a2...c68
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå