Gå til innhold

Kondomstørrelser.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, dette var morsomt! Synes ikke folk burde være så opphengt i størrelse, så viktig er det da ikke!

Skrevet

Haha, dette var morsomt! Synes ikke folk burde være så opphengt i størrelse, så viktig er det da ikke!

Enig.

Men noen har jo sååååå stort jern, da...og kondomene er aaaaltfor små :fnise::fnise: .

Hahahahaha :laugh:

Anonymous poster hash: e2157...b38

Skrevet

Enig.

Men noen har jo sååååå stort jern, da...og kondomene er aaaaltfor små :fnise::fnise: .

Hahahahaha :laugh:

Ja, synes det er kjempemorsomt med disse mennene som skryter på seg så store peniser at de tror de trenger kondomer i størrelse hest. :fnise: Hvorfor ikke bare jobbe med det man har? Er jo tross alt hvordan man bruker den som er det viktigste.

Skrevet

Ja, synes det er kjempemorsomt med disse mennene som skryter på seg så store peniser at de tror de trenger kondomer i størrelse hest. :fnise: Hvorfor ikke bare jobbe med det man har? Er jo tross alt hvordan man bruker den som er det viktigste.

Det beste er at idiotene ikke selv skjønner hvor dumt det høres ut når de syter over dette :laugh:

Skrevet

Dette er da bare tull! Kondomer skal da ikke på foten. Kondomen må passe i tillegg til at den ikke er for stram og at følsomheten ivaretas.

Etter å ha avsluttet et ekteskap måtte jeg kjøpe kondomer. Jenta på Kondomeriet fant fram de som skulle være de beste i forhold til følsomhet og dem kjøpte jeg. Joda, lange nok er de men de har faktisk ikke stor nok omkrets. Jeg har antakeligvis en ganske vanlig pikk så dette handler ikke om å skryte. Men disse kondomene er så stramme at de ikke funker for meg. Dessuten forsvinner følsomheten og dermed svekkes også ereksjonen.

Kondomer er virkelig noe herk og de ødelegger i stor gleden ved sex.

Anonymous poster hash: 1a1b3...1d4

Skrevet

Dette er da bare tull! Kondomer skal da ikke på foten. Kondomen må passe i tillegg til at den ikke er for stram og at følsomheten ivaretas.

Etter å ha avsluttet et ekteskap måtte jeg kjøpe kondomer. Jenta på Kondomeriet fant fram de som skulle være de beste i forhold til følsomhet og dem kjøpte jeg. Joda, lange nok er de men de har faktisk ikke stor nok omkrets. Jeg har antakeligvis en ganske vanlig pikk så dette handler ikke om å skryte. Men disse kondomene er så stramme at de ikke funker for meg. Dessuten forsvinner følsomheten og dermed svekkes også ereksjonen.

Kondomer er virkelig noe herk og de ødelegger i stor gleden ved sex.

Anonymous poster hash: 1a1b3...1d4

Hahahaha :laugh::laugh::laugh::laugh: .

Skrevet

Dette er jo bare tull. For små kondomer er et problem, de svekker følsomheten, og i verste fall kan de også sprekke pga friksjonen blir feil, så å finne korrekt størrelse er også et sikkerhetsmessig issue.

At man greier å tre den over foten er irrelevant, foten er ikke like følsom som en penis og kravet til komfort er mindre, og dette hadde nok ikke fungert like bra dersom foten skulle inn i noens skjede/anus.

Anonymous poster hash: 5b55c...164
Skrevet (endret)

Jeg så dette bildet, og tenkte "se hvordan ringen på bunnen virkelig strammer inn over leggen hennes". Det ser virkelig ubehagelig ut.

Det samme opplever noen menn med kondomet rundt penis også. Det er ingen som sier "kondomet er for lite, pikken får ikke plass", de sier "kondomet er så lite at det ødelegger følsomheten, og føles ubehagelig".

Akkkurat som at kondomet på den leggen der ser ubehagelig ut, opplever en del menn at det er ubehagelig om ringen på bunnen blir alt for stram.

Endret av MantaRay
Skrevet

Har hørt at det å bruke kondom under samleie er det samme som å spise med gassmaske - UMULIG!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...