Gå til innhold

Jug og fanteri?


Gjest medeus

Anbefalte innlegg

I det siste har jeg lest litt i en del av de bloggene som ligger på Blogg.no. I en av dem fant jeg et innlegg der det står at vedkommede har fått kommentarer (i kommentarfeltet) om at h*n er stygg på tv. Jeg tok meg tid til å skumlese alle kommentarer og kunne ikke finne en eneste som sa at h*n er stygg. Det jeg fant var noen kommentarer til at h*n var svært forskjellig på bloggbildene og på tv.

Er dette et vanlig triks bloggerne bruker for å få oppmerksomhet? Altså påstå at de får fæle kommentarer - kun for å fiske etter "trøst" og komplimenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gundagrynte

I det siste har jeg lest litt i en del av de bloggene som ligger på Blogg.no. I en av dem fant jeg et innlegg der det står at vedkommede har fått kommentarer (i kommentarfeltet) om at h*n er stygg på tv. Jeg tok meg tid til å skumlese alle kommentarer og kunne ikke finne en eneste som sa at h*n er stygg. Det jeg fant var noen kommentarer til at h*n var svært forskjellig på bloggbildene og på tv.

Er dette et vanlig triks bloggerne bruker for å få oppmerksomhet? Altså påstå at de får fæle kommentarer - kun for å fiske etter "trøst" og komplimenter?

Mange bloggere som gjør det....alt for å få oppmerksomhet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til er det bloggere som velger å godkjenne kommentarene de får, før de evt. legger disse ut på bloggen. Hvis de ikke ønsker at enkelte kommentarer skal bli lest, velger de å slette dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dreier seg om en blogg uten "filter" i kommentarfeltet. Det er ganske mange teite kommentarer der, som i alle fall jeg hadde blitt lei meg for å få, men akkurat dette med å være "stygg på tv" har jeg ikke sett. Jeg håper jo at bloggeren har slettet dem for offentligheten... at de dessverre faktisk har vært der (= h*n snakker sant). Men jeg har fått et skår i min naivititet: Bloggerne har i prinsipp muligheter for å påstå hva som helst - og de kan ikke etterprøves fordi "det var så fæle kommentarer at jeg slettet dem" + og tabloidene elsker snusk = kjendisstatus.

Nå skal jeg tenke over om jeg vil bli kjendis og hvilke virkemidler jeg skal bruke. Forresten, det blir vanskelig. Ikke liker jeg å lyve, det kunne ikke falle meg inn å legge ut rompebilder og jeg kan ikke utstå tanken på at noen skal skjære i meg. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...