Persephone Skrevet 1. februar 2015 #1 Skrevet 1. februar 2015 Vi har hatt en del sitron i huset i det siste, og jeg har selvfølgelig endt opp med å sitte å småspise på sitronskiver flere ganger i døgnet. Jeg vet jo at det er skadelig for tennene, men hvor skadelig er det egentlig og på hvilken måte skader det dem?
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #2 Skrevet 1. februar 2015 Det kan skade emaljen. Anonymous poster hash: cc2da...ace
Persephone Skrevet 1. februar 2015 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2015 Det kan skade emaljen. Anonymous poster hash: cc2da...ace Hvor mye sitron er det snakk om at man må spise for det?
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #4 Skrevet 1. februar 2015 Det gir syreskader. Hver minste dråpe syre skader emaljen, ved å senke PH`en i munnen. Det er anbefalt å spise/drikke syreholdige matvarer sammen med annen mat, og deretter ta en tyggis som gjenoppretter PH`en i munnen kjappere Anonymous poster hash: 2aef3...0f3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå