AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #1 Skrevet 1. februar 2015 Jeg liker damer med bryster, Jeg synes det er vakkert og deilig, om de henger eller strutter gjør ingenting , jeg synes de er vakre uansett . Men var ute i går å møtte ei flott jente som ble med meg hjem, og det ble rytmegymnastikk . Men hun hadde på seg fake BH . Det var så mye fyll at jeg føler meg lurt! Dama som skal bli mor til mine barn (når jeg finner henne) kan ha de brystene hun har, da er det snakk om kjærlighet, men på jakt etter one nigth stand er jeg ikke så nøye- som menn flest tror jeg. Hva synes dere andre om at voksen dame (hun er i slutten av 20 årene) er så usikker at hun går rundt med fake bryster? Anonymous poster hash: 2c1ab...0ee
Hulderen Skrevet 1. februar 2015 #2 Skrevet 1. februar 2015 Tja, det er vel bedre enn de som tar silikon, i hvert fall. Hun hadde lyst til å ha større pupper, men uten å ta risken og kostnadene med operasjon. Hvis det bare var puppene du var ute etter, kan du ha det så godt! 14
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #3 Skrevet 1. februar 2015 Jeg har en liten B-cup, og er egentlig fornøyd med kroppen min, på tross av de små brystene. Noen ganger kan det hende at jeg bruker bombshell-BH, dersom jeg skal ha på meg enkelte kjoler som krever en minimumsmengde pupp, selv om de bare er størrelse 34 eller 36. Det er fordi mange av billigkjolene er laget for å passe så mange fasonger som mulig - men det går jo ikke an. Derfor må jeg fylle ut kjolen min, eller brystområdet, slik at det ikke faller ned, på en måte. Det er litt vanskelig å forklare. Eller at det blir et stort åpenrom mellom BH og kjolen når jeg bøyer meg, eller at kjolen er såpass vid i brystområdet at utringningen faller ned slik at BH-en blir synlig. Andre ganger syr seg inn kjolene, slik at de sitter bedre i fasongen fremfor å bruke bombshell-BH, for jeg synes ikke det er noe godt å ha på seg. Har jeg derimot ikke tid til å sy eller fikse på kjolen, er det mye lettere å bare slenge på seg en sånn BH. Noen gjør det kanskje av dårlig selvtillit, mens andre kan noen ganger bruke sånne type BH-er for at kjolen skal sitte bedre. Det varierer i stor grad, men jeg skjønner jo at du kanskje fikk noen falske forventninger Jeg tror nok noen bruker sånner type BH-er fordi fasongen blir mer flatterende. Midjen ser kanskje litt smalere ut når man har større bryster. Det kan jo hende hun hadde dårlig selvtillit før hun gikk ut på byen, tok på seg bombshell-BH (kanskje hun også sparer til eller vurderer silikon?) og så kom promillen, selvtilliten økte, og hun glemte at hun hadde tatt på seg en sånn type BH. Forresten er det veldig vanlig å bruke sånne BH-er, enten fordi man ønsker ekstra kløft, eller fordi fasongen på kjolen blir bedre, eller fordi man bare ønsker en mer dramatisk timeglassfigur. Andre venninner av meg er hellig overbevist om at man må ha minst en C-cup (eller tilsynelatende, utenfor BH-en) for å vekke interesse hos en mann. Jeg vet om mange kvinner som bruker bombshell-BH i kombinasjon med hold in-plagg, høye hæler, osv. for å etterligne timeglassfigur og lange, slanke bein. Mange kvinner ser kanskje ikke på det som noe annet enn å bruke sminke, løshår og løsnegler. Det blir jo litt samme prinsippet: Man får jo være "penere" for en kveld, fremfor å måtte gjøre noe så drastisk som å gjennomgå en brystforstørrelse eller annen plastisk kirurgi. Får du anledningen til å "tilfeldigvis" komme borti puppene før BH-en er av på en diskret måte, før dere går hjem sammen, vil du avsløre fake pupp ved å kjenne at brystene er harde, fremfor myke. Det er all polstringen og vatteringen som får brystene til å kjennes kjempeharde ut. Da kan du kanskje estimere at hun er en til to cupstørrelser mindre under BH-en. Anonymous poster hash: 4f1c1...6b4 1
Cowboy Lotte Skrevet 1. februar 2015 #4 Skrevet 1. februar 2015 Hæ!? Hva? Hinter du til at jeg lyver på bryststørrelsen?? Ehm, har jeg aldri gjort...
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #5 Skrevet 1. februar 2015 Takk for svar. Kjoleforklaringen forstår jeg, takk for den opplysningen! Det er ikke sånn at jeg må ha dame med store bryster, men full og primitiv på jakt etter en one night stand er vel ikke mine stolteste øyeblikk... Jeg liker ikke å klå på damene, men den med å tilfeldig komme i kontakt med brystområdet skal prøves . Dere har så flotte og deilige kropper kvinne, tynne, store, korte, høye, hvorfor ikke bare være dere selv? Jeg skal ikke bruke dere til å vises fram som et annet trofe, jeg vil bare elske en naturlig kvinne som er glad i kroppen sin! Spør hvilken mann du vil, om de jentene som er glade i kroppen sin (det spiller ingen rolle om rompa er stor eller håret er tynt)er bedre i senga! Og svaret blir ja! Anonymous poster hash: 2c1ab...0ee
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #6 Skrevet 1. februar 2015 Tja, det er vel bedre enn de som tar silikon, i hvert fall. Hun hadde lyst til å ha større pupper, men uten å ta risken og kostnadene med operasjon. Hvis det bare var puppene du var ute etter, kan du ha det så godt! Regner med du ville sagt det samme om en mann med tupè? Du er vel ikke en av de utallige dobbeltmoralske hønene på KG? Hmmm? Anonymous poster hash: 034ec...894
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #7 Skrevet 1. februar 2015 Regner med du ville sagt det samme om en mann med tupè? Du er vel ikke en av de utallige dobbeltmoralske hønene på KG? Hmmm? Anonymous poster hash: 034ec...894 Hun ville nok det . Anonymous poster hash: 2c1ab...0ee
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #8 Skrevet 1. februar 2015 Men hvorfor er dette noen sak, når du sier at puppestr har så lite å siAnonymous poster hash: a6b1d...1b6
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #9 Skrevet 1. februar 2015 Men hvorfor er dette noen sak, når du sier at puppestr har så lite å siAnonymous poster hash: a6b1d...1b6 Les hele tråden, det hjelper ofte. Anonymous poster hash: 2c1ab...0ee
zse09 Skrevet 1. februar 2015 #10 Skrevet 1. februar 2015 Velkommen til 2015. Falsk bh, holdin, falsk tan, falsk hår, falske negler, falske vipper 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #11 Skrevet 1. februar 2015 Jeg forstår veldig godt at du blir skuffet. Synes også at det er lureri når damer bruker alle knep en her ovenfor nevnte. Må være en forferdelig nedtur når dere kler av en dame og finner ut at selve kroppsfasongen er annerledes enn det den fremsto som med klær på. Personlig bruker jeg aldri push-up BH fordi jeg faktisk er stolt over mine små pupper. De passer perfekt til min smale kropp. Anonymous poster hash: 48f99...a75 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #12 Skrevet 1. februar 2015 Jeg forstår veldig godt at du blir skuffet. Synes også at det er lureri når damer bruker alle knep en her ovenfor nevnte. Må være en forferdelig nedtur når dere kler av en dame og finner ut at selve kroppsfasongen er annerledes enn det den fremsto som med klær på. Personlig bruker jeg aldri push-up BH fordi jeg faktisk er stolt over mine små pupper. De passer perfekt til min smale kropp.Anonymous poster hash: 48f99...a75 Du er i hvert fall hundre ganger mer tiltrekkende med dine små bryster enn fake bryster! Anonymous poster hash: 2c1ab...0ee
Hulderen Skrevet 1. februar 2015 #13 Skrevet 1. februar 2015 Regner med du ville sagt det samme om en mann med tupè? Du er vel ikke en av de utallige dobbeltmoralske hønene på KG? Hmmm? Anonymous poster hash: 034ec...894 Om jeg ville sagt det samme om en mann med tupe? He he, ja, jeg ville aldri påstått at han hadde lurt meg! Men jeg ville nok i stedet foreslått at han ikke brukte tupeen, men med lite hår kab være sexy, se bare på Erik Torstvedt!
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #14 Skrevet 1. februar 2015 Jeg forstår veldig godt at du blir skuffet. Synes også at det er lureri når damer bruker alle knep en her ovenfor nevnte. Må være en forferdelig nedtur når dere kler av en dame og finner ut at selve kroppsfasongen er annerledes enn det den fremsto som med klær på. Personlig bruker jeg aldri push-up BH fordi jeg faktisk er stolt over mine små pupper. De passer perfekt til min smale kropp.Anonymous poster hash: 48f99...a75 Jeg er egentlig enig. På den ene siden er det jo bra om en kvinne føler seg bedre av å ha på seg alle disse greiene som jeg nevnte over, og det samme gjelder jo menn som eventuelt jukser littegranne også (nå er det vel mer sosialt akseptert at kvinner driver på med den slags). Spørsmålet er vel heller hvorfor dette behovet eksisterer. Men igjen, idealer har eksistert siden menneskehetens morgen, og da har det alltid vært noen som har forsøkt å etterligne dem. Heldigvis kan vi trøste oss med at idealer endrer seg. Greia er vel den at mange kvinner føler seg unormale når de har mindre bryster. Men nå er det jo sånn at jo flere som gjennomgår plastisk kirurgi, jo mer "unormale" blir vi som velger å være naturlig. Nå skal jeg ikke nekte noen å bruke bombshell-BH eller gjennomgå plastisk kirurgi - men det er jo sant at vi også burde være stolt av oss selv, som en del av mangfoldet, og våge å gå uten masse ræl på brystkassa På byen bruker jeg hovedsaklig ikke bombshell-BH, men de gangene jeg har gjort det, har jeg ikke merket noen forskjell angående oppmerksomhet fra det motsatte kjønn. Det finnes jo menn som foretrekker større bryster, men når jeg er på byen vil jeg jo at de skal synes at jeg er pen, fremfor den oppkonstruerte meg. Men nå blir dette en helt annen debatt. Jeg skal prøve å holde kjeft. Anonymous poster hash: 4f1c1...6b4
Gjest Gaea Skrevet 2. februar 2015 #15 Skrevet 2. februar 2015 Jeg skjønner at det virker rart. Det er som du sier, ikke nødvendigvis det at puppene må være kjempestore - men å ha såpass dårlig selvtillit at man ''trikser'' med BH-er og lignende er litt turn off. Selv om jeg ikke er besatt av at en mann jeg møter må ha stor penis hadde jeg stusset litt om han hadde sokker i underbuksa liksom... For all del, jeg skjønner at man gjerne vil fremstå som en bedre versjon av seg selv i blant. Litt sminke synes jeg er greit, litt push-up synes jeg er greit... Men det kan tippe over til å være for mye, og slike bombshell BH-er er jo i praksis falske bryster - en flatbrystet hadde jo hatt C/D+-cup med slike på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå