Gå til innhold

Quart festivalen!


aniM

Anbefalte innlegg

Noen flere som skal dit?

Jeg har sommerfugler i magen, og gleder meg masse! En uke med gode venner, bra musikk og forhåpentligvis godvær :briller:

Gleder meg så fælt bare!!!

8)

-Mina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest eminel

Jeg skal på Quart, men bare torsdagen! Rammstein sitt show skal bli så sinnsykt rått!!!!!!!! Kunne tenkt meg å sett David Bowie og No Doubt på onsdag oxo, men hadde bare råd til en av dagene =) Har aldri vært på festival før, så dette blir digg 8) Sol og varme (håper vi..), sommer, rå musikk, halvnakne menn, mye alko..... party, party..... :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yesss! Jeg skal på Quart'en. Det er årets høydepunkt i Sørlandets Hovedstad. Gleder meg noe helt sinnsykt :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også på quart festivaler i år 8) Gleder meg utrolig mye og er sikker på at vi har masse å se frem til!

God tur alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest eminel

yes... så var det hele over!! Var nesten helt fremme på Rammstein og de var dritrå (bortsett fra når jeg fikk aske i facen :evil: ) !!!!! Satyricon var oxo litt bra :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi.. Akse i fjeset? :o Var konserten så rykende god?

Var det noen andre som så de "store" bandene da? (Travis, No Dout, David Bowie, Rammstein) Bra show?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eminel

Jeppz :D Rammstein hadde pyro-show. Det brant av klærne deres, gassmaskene osv... masse fyrverkeri og brann på scenen og de blåste aske på publikum.... hehe... høres fælt ut, men alt i alt var showet utrolig bra (for de som liker musikken til Rammstein seff.) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...