aniM Skrevet 29. juni 2002 #1 Skrevet 29. juni 2002 Noen flere som skal dit? Jeg har sommerfugler i magen, og gleder meg masse! En uke med gode venner, bra musikk og forhåpentligvis godvær Gleder meg så fælt bare!!! 8) -Mina
aniM Skrevet 29. juni 2002 Forfatter #2 Skrevet 29. juni 2002 Hehe, ser at smiley'ene ikke ble aktivert Men dere skjønner vel hva jeg mener 8)
Gjest eminel Skrevet 29. juni 2002 #3 Skrevet 29. juni 2002 Jeg skal på Quart, men bare torsdagen! Rammstein sitt show skal bli så sinnsykt rått!!!!!!!! Kunne tenkt meg å sett David Bowie og No Doubt på onsdag oxo, men hadde bare råd til en av dagene =) Har aldri vært på festival før, så dette blir digg 8) Sol og varme (håper vi..), sommer, rå musikk, halvnakne menn, mye alko..... party, party.....
Bertha Skrevet 29. juni 2002 #4 Skrevet 29. juni 2002 Yesss! Jeg skal på Quart'en. Det er årets høydepunkt i Sørlandets Hovedstad. Gleder meg noe helt sinnsykt
Tusseline Skrevet 30. juni 2002 #5 Skrevet 30. juni 2002 Jeg skal også på quart festivaler i år 8) Gleder meg utrolig mye og er sikker på at vi har masse å se frem til! God tur alle sammen
Aquarius Skrevet 6. juli 2002 #7 Skrevet 6. juli 2002 Nei, men skulle gjerne vært der. Men nå er jo Quarten over (?)
Gjest eminel Skrevet 9. juli 2002 #8 Skrevet 9. juli 2002 yes... så var det hele over!! Var nesten helt fremme på Rammstein og de var dritrå (bortsett fra når jeg fikk aske i facen :evil: ) !!!!! Satyricon var oxo litt bra
Aquarius Skrevet 9. juli 2002 #9 Skrevet 9. juli 2002 Hihi.. Akse i fjeset? :o Var konserten så rykende god? Var det noen andre som så de "store" bandene da? (Travis, No Dout, David Bowie, Rammstein) Bra show?
Gjest eminel Skrevet 9. juli 2002 #10 Skrevet 9. juli 2002 Jeppz :D Rammstein hadde pyro-show. Det brant av klærne deres, gassmaskene osv... masse fyrverkeri og brann på scenen og de blåste aske på publikum.... hehe... høres fælt ut, men alt i alt var showet utrolig bra (for de som liker musikken til Rammstein seff.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå