aniM Skrevet 29. juni 2002 #1 Del Skrevet 29. juni 2002 Noen flere som skal dit? Jeg har sommerfugler i magen, og gleder meg masse! En uke med gode venner, bra musikk og forhåpentligvis godvær Gleder meg så fælt bare!!! 8) -Mina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aniM Skrevet 29. juni 2002 Forfatter #2 Del Skrevet 29. juni 2002 Hehe, ser at smiley'ene ikke ble aktivert Men dere skjønner vel hva jeg mener 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 29. juni 2002 #3 Del Skrevet 29. juni 2002 Jeg skal på Quart, men bare torsdagen! Rammstein sitt show skal bli så sinnsykt rått!!!!!!!! Kunne tenkt meg å sett David Bowie og No Doubt på onsdag oxo, men hadde bare råd til en av dagene =) Har aldri vært på festival før, så dette blir digg 8) Sol og varme (håper vi..), sommer, rå musikk, halvnakne menn, mye alko..... party, party..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 29. juni 2002 #4 Del Skrevet 29. juni 2002 Yesss! Jeg skal på Quart'en. Det er årets høydepunkt i Sørlandets Hovedstad. Gleder meg noe helt sinnsykt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 30. juni 2002 #5 Del Skrevet 30. juni 2002 Jeg skal også på quart festivaler i år 8) Gleder meg utrolig mye og er sikker på at vi har masse å se frem til! God tur alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellyfish Skrevet 1. juli 2002 #6 Del Skrevet 1. juli 2002 Sees på fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 6. juli 2002 #7 Del Skrevet 6. juli 2002 Nei, men skulle gjerne vært der. Men nå er jo Quarten over (?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 9. juli 2002 #8 Del Skrevet 9. juli 2002 yes... så var det hele over!! Var nesten helt fremme på Rammstein og de var dritrå (bortsett fra når jeg fikk aske i facen :evil: ) !!!!! Satyricon var oxo litt bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 9. juli 2002 #9 Del Skrevet 9. juli 2002 Hihi.. Akse i fjeset? :o Var konserten så rykende god? Var det noen andre som så de "store" bandene da? (Travis, No Dout, David Bowie, Rammstein) Bra show? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 9. juli 2002 #10 Del Skrevet 9. juli 2002 Jeppz :D Rammstein hadde pyro-show. Det brant av klærne deres, gassmaskene osv... masse fyrverkeri og brann på scenen og de blåste aske på publikum.... hehe... høres fælt ut, men alt i alt var showet utrolig bra (for de som liker musikken til Rammstein seff.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leia Skrevet 9. juli 2002 #11 Del Skrevet 9. juli 2002 sukk Skulle gjerne vært der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå