Avi Skrevet 1. februar 2015 #1 Skrevet 1. februar 2015 Jeg har tenkt til å reise alene til Roma rundt den 28. mars og være der noen få dager. Er det noen som har vært der i slutten av mars og kan si hva slags temperatur det er? kan jeg gå med lette klær på dagen? Noen andre tips til en som reiser alene? For eksempel spisesteder osv. Vil ikke spise på steder hvor det bare er par nesten, hehe. Er ute etter å shoppe litt klær, vesker, kosmetikk også. Er det noen steder jeg burde styre unna? Tar imot alt av tips
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #2 Skrevet 1. februar 2015 Horestrøket v jernbanestasjonen er kanskje greit å unngå om du drar alene, i alle fall om kvelden. Med mindre romerne har roet seg siden jeg var der, vær forberedt på plystring, mjauing og menn i flokk som gir deg lyst til å begynne med kickboxing Ellers er jo Roma en nydelig by.Anonymous poster hash: e909c...608
Christiania_Oslo Skrevet 1. februar 2015 #3 Skrevet 1. februar 2015 Grei temperatur da jeg var der ihvertfall, noe kjølig på kvelden. Fyll dagene med sightseeing på dagstid(finnes jo uendelige ting å se)shopping osv og på kvelden så går du ut og spiser,vandrer rundt eller drar på nattklubb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå