Gå til innhold

Husredd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hjerteslagene mine høres ut som fottrinn om natta :overrasket: en gang når været endret seg så smalt det i treverket i huset ca hvert 5. min, hørtes ut som øksehogg, jeg lå lys våken og klar til kamp :krangle:

:ler: Kjenner meg igjen.

Må legge inn en litt morsom historie. For mange år siden leide jeg en sokkelleilighet og husverten reiste vekk for en lengre periode pga. jobb. Tror han var borte i en måned eller kanskje mer. Akkurat det gikk bra, for jeg hadde oversikt over min lille leilighet og ingen gjennomgang til hans del.

Men....dette var rett før jul og dere kan tro jeg skvatt himmelhøyt da jeg midt på svarte natta hørte skritt over hodet på meg :fnise: . Jeg tror jeg lettet fra madrassen. Akkurat da var det veldig mye og veldig uoversiktlig hus over hodet på meg. (Mysteriet ble løst noen dager senere da jeg fikk rede på at det var naboen. De hadde nøkkel for å se etter huset og hadde fått låne litt plass i dypfryseren.)

Skvatt himmelhøyt gjorde jeg også en grytidlig morgen da jeg våknet av skrik og skrål utenfor. Det viste seg å være to hannkatter som hadde røket opp i slagsmål. Jeg skjønte det jo ganske raskt da jeg ble skikkelig våken, men akkurat i det jeg våknet var det ikke lett å si hva som foregikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...