Gå til innhold

Profilbilder der man ser ned i et speil


Gjest jurgy

Anbefalte innlegg

HERREGUD

Er det flere som har lagt merke til dette fenomenet på Facebook? Fatter ikke hvorfor folk skal leke modell og la seg avbilde mens de trøkker trynet sitt ned i et speil.

Noen som er med å organisere en underskriftskampanje, evt. et rosetog, mot dette forferdelige fenomenet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Ser ned i et speil"? Altså, ser de nedover? Skjønte ikke helt.



Anonymous poster hash: 9825d...cd5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser så dypt og tankefull ut vet du. Også blir det ekstra tankefullt og melankolsk om det er i svart hvitt.

Haha, ja ikke sant.

Eksempel? Har selv lett for å irritere meg over slikt, men nå aner jeg ikke hva du snakker om :fnise:

Har ikke sett det fenomenet jeg..??

Bilder? Eksempler?

Anonymous poster hash: 1113f...d0c

Om dere har facebook skal det bare være å bla litt i vennelista. Fant ett eksempel på google, føler der er litt ufint å linke til en facebookprofil.

http://www.flickr.com/photos/67538773@N07/14111158250

(Det eksisterer selvfølgelig i mange ulike varianter, her er det virkelig bare fantasien som setter grenser)

Endret av jurgy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja ikke sant.

Om dere har facebook skal det bare være å bla litt i vennelista. Fant ett eksempel på google, føler der er litt ufint å linke til en facebookprofil.

http://www.flickr.com/photos/67538773@N07/14111158250

(Det eksisterer selvfølgelig i mange ulike varianter, her er det virkelig bare fantasien som setter grenser)

Aah, sånn ja. Har kun en venn som har hatt et slikt bilde jeg..

Anonymous poster hash: 9825d...cd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke verre enn at de har vært i studio og fått tatt bilder, og synes at bildene er fine.



Anonymous poster hash: 43130...3ee
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg en hobbyfotograf og liker å ta bilder, og sånne bilder synes jeg er stilige. Så skønner ikke hva som er galt med det (nei jeg har ingen sånne bilder av meg selv)



Anonymous poster hash: 71c43...228
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg en hobbyfotograf og liker å ta bilder, og sånne bilder synes jeg er stilige. Så skønner ikke hva som er galt med det (nei jeg har ingen sånne bilder av meg selv)

Anonymous poster hash: 71c43...228

Greit nok det, men da er vi uenige.

Det er sånne bilder de tar i slike gratis modellsessions overalt nå-

Gratis ja, det forklarer jo en hel del lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, ja ikke sant.

Om dere har facebook skal det bare være å bla litt i vennelista. Fant ett eksempel på google, føler der er litt ufint å linke til en facebookprofil.

http://www.flickr.com/photos/67538773@N07/14111158250

(Det eksisterer selvfølgelig i mange ulike varianter, her er det virkelig bare fantasien som setter grenser)

Seriously? Nå er ikke jeg på Facebook lengre, men jeg har tydeligvis ikke gått glipp av noe stort hvis det er denne veien det går. Speil, altså :rolleyes:

Anonymous poster hash: 478c8...1e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...