Gå til innhold

Hvor kan man se ISIS-videoen?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

HVORFOR vil dere se det om jeg kan spørre? For meg er det helt sykt at noen ønsker det!

Anonymous poster hash: c732d...f75

Det er ikke noe mer sykt enn at de som hevder halshoggingen skjer "viser dette".

Det er jo ikke så rart at folk etterspør en ekte video for å virkelig få bevis for at noe blir gjort.

Jeg har også interesse av å se om det skjer, men ikke interesse av å se sånt egentlig.

Dette er vel bare et nytt hoax i serien som begynte med journalisten Foley.

Har folk glemte hvor mye mye styr det var rundt disse kriseskuespillerne som spilte søsken og foreldre?

https://duckduckgo.com/?q=foley+beheading+hoax+evidence&ia=videos&iai=u7jYo0ubZts

https://duckduckgo.com/?q=foley+beheading+hoax&ia=videos&iai=43F9tZpFWJo

Hvor mange jukse-hode-kappinger er vi oppe i nå, i serien orange-fange/svarte-banditt?

Endret av slask
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke noe mer sykt enn at de som hevder halshoggingen skjer "viser dette".

Det er jo ikke så rart at folk etterspør en ekte video for å virkelig få bevis for at noe blir gjort.

Jeg har også interesse av å se om det skjer, men ikke interesse av å se sånt egentlig.

Dette er vel bare et nytt hoax i serien som begynte med journalisten Foley.

Har folk glemte hvor mye mye styr det var rundt disse kriseskuespillerne som spilte søsken og foreldre?

https://duckduckgo.com/?q=foley+beheading+hoax&ia=videos&iai=43F9tZpFWJo

Hvor mange jukse-hode-kappinger er vi oppe i nå, i serien orange-fange/svarte-banditt?

Svaret på dette er som vanlig: * * * * *

Begynner på: 'I'

Ender på: 'ot'

• Liker 1
Skrevet

Svaret på dette er som vanlig: * * * * *

Begynner på: 'I'

Ender på: 'ot'

Du mener jeg har Ismot?

Skrevet

Nysgjerrighet er en mektig drivkraft. Klart, noen slår seg til ro uten å vise noen nysgjerrighet, men andre er nysgjerrige av natur.

Dette er ikke noe man burde være nysjerrig på. Ydmykende og respektløst ovenfor det stakkars uskyldige offeret, og ikke minst unødvendig for egen psyke. Nok elendighet her i verden, om man ikke skal begynne å oppsøke den for Nysjerrighetensdel!

Anonymous poster hash: c732d...f75

• Liker 2
Skrevet

Hvor kan man se den?

Hvorfor vil du se den?

Anonymous poster hash: 977f6...31d

Skrevet

Som ateist så er det når jeg tenker på slike handlinger at jeg nesten ønsker at helvete fantes.

Anonymous poster hash: a2eb9...c53

Slik at de vantro kan få straffen sin og islamistene kan få jomfruene sine?

Skrevet

Klarer du ikke å skjønne at ISIS er noe grotesk svineri, uten å måtte se det på nært hold?

Godt sagt. Men noen er bare nysgjerrige. Mange har blitt ødelagt av å se slike videoer. De får ikke sove om nettene.

Skrevet

Hvorfor ser dere disse filmene? dere er klar over at dere da bidrar til det? Dere lar dere fascinere av terroren deres og de markedsfører seg gjennom disse videoene...og dere søker der opp fordi dere vil bli underholdt

Anonymous poster hash: b5667...e52
Skrevet

Etter å ha sett denne videoen, er det virkelig noen som fortsatt våger å bruke ANTI-ISLAMIST som et skjellsord?? Er det seriøst mulig å være riktig skrudd sammen og IKKE ta avstand fra islamisme?

Skrevet

Hvorfor ser dere disse filmene? dere er klar over at dere da bidrar til det? Dere lar dere fascinere av terroren deres og de markedsfører seg gjennom disse videoene...og dere søker der opp fordi dere vil bli underholdt

Anonymous poster hash: b5667...e52

Man bidrar ikke til ondskap ved å se ondskapen i hvitøyet. De som bidrar er de som ikke bryr seg. De som ser på disse videoene vil kanskje skjønne hva islamistene ønsker å påføre oss. Det kan gi dem noen søvnløse netter, men det kan også vekke. Det er på tide at folk i Europa våkner.

Skrevet

Dette er ikke noe man burde være nysjerrig på. Ydmykende og respektløst ovenfor det stakkars uskyldige offeret, og ikke minst unødvendig for egen psyke. Nok elendighet her i verden, om man ikke skal begynne å oppsøke den for Nysjerrighetensdel!

Ikke alle har svak psyke. Noen har vært ute en vinternatt, og takler slike ting veldig greit. Det er ubehagelig å se på, men det er ikke noe man kverner på i hodet etterpå.

Skrevet (endret)

Etter å ha sett denne videoen, er det virkelig noen som fortsatt våger å bruke ANTI-ISLAMIST som et skjellsord?? Er det seriøst mulig å være riktig skrudd sammen og IKKE ta avstand fra islamisme?

Og synes du den virket ekte? Eller er den akkurat som alle de andre orange-offer/svart-banditt-videoene som ikke viser noe som ser ekte ut?

Det er ikke rart at nettet flyter over av folk som analyserer disse liksom kappe-hodet-videoene fordi de er latterlig dårlig laget og helt klart fake.

Men folk som ikke gidder å se selve vidoene selv tror jo medias overskrifter om hodekapping. Gå å sjekk selv og sjekk alle som analyserer disse situasjonene.

Og se samtidig alle latterlige intervju-videoer med familie osv som ikke på noen måte bidrar til ektheten - tvert om.

Fra den første videoen med Alex Foley som jeg syntes virket så rar, så tenkte jeg fake umiddelbart og gikk naturligvis på nett og oppdaget drøssevis med folk som tenkte det samme.

Og alle etterkommer-filmer av det samme har vært like dårlige.

Og når ISIS er avslørt som amerikansk finansiert på flere måter så skjønner man ting lettere.

https://duckduckgo.com/?q=sis+behadings+fake&t=canonical&ia=videos&iai=7dl5r20y4X8

https://www.google.no/search?q=isis+beheading+fake&client=ubuntu&hs=Shu&channel=fs&source=lnms&tbm=vid&sa=X&ei=9bHRVJfkI8f8ywPFlILACA&ved=0CAkQ_AUoAg&biw=1394&bih=752

Som sagt, ikke stol på nyhetene her på berget som viser et bilde på forsiden og en overbevisende overskrift.

Endret av slask
Skrevet

Og synes du den virket ekte? Eller er den akkurat som alle de andre orange-offer/svart-banditt-videoene som ikke viser noe som ser ekte ut?

Det er ikke rart at nettet flyter over av folk som analyserer disse liksom kappe-hodet-videoene fordi de er latterlig dårlig laget og helt klart fake.

Men folk som ikke gidder å se selve vidoene selv tror jo medias overskrifter om hodekapping. Gå å sjekk selv og sjekk alle som analyserer disse situasjonene.

Og se samtidig alle latterlige intervju-videoer med familie osv som ikke på noen måte bidrar til ektheten - tvert om.

Fra den første videoen med Alex Foley som jeg syntes virket så rar, så tenkte jeg fake umiddelbart og gikk naturligvis på nett og oppdaget drøssevis med folk som tenkte det samme.

Og når ISIS er avslørt som amerikansk finansiert på flere måter så skjønner man ting lettere.

https://duckduckgo.com/?q=sis+behadings+fake&t=canonical&ia=videos&iai=7dl5r20y4X8

https://www.google.no/search?q=isis+beheading+fake&client=ubuntu&hs=Shu&channel=fs&source=lnms&tbm=vid&sa=X&ei=9bHRVJfkI8f8ywPFlILACA&ved=0CAkQ_AUoAg&biw=1394&bih=752

Som sagt, ikke stol på nyhetene her på berget som viser et bilde på forsiden og en overbevisende overskrift.

Verdens beste analytikere ser ikke noe som skulle tyde på at videoene er falske, mens hvilken som helst arbeidsløs internett-jockey med null utdanning innenfor film og media kan umiddelbart se at den er falsk? Right...

• Liker 1
Skrevet

Alt ligger som regel på LiveLeak.

Anonymous poster hash: d0fa0...ab8
Skrevet

Latterlig dårlig laget? Utdyp.

Skrevet

På hvilken måte er den falsk? Hva er det som skiller seg ut til at du vet at det ikke er ekte? Hva slags CG metoder er brukt? Og hvor kan du gjennomskue at det nettopp er det?

Skrevet

Det er fordi du så feil video, journalisten som ble henrettet heter James Foley, så ikke rart du blir forvirret stakkar når du så en med Alex Foley isteden.

Anonymous poster hash: e6876...cea

• Liker 1
Skrevet

For en gangs skyld er jeg enig med deg slask, det finnes ikke noe ekte i disse filmene. Jeg mener, en purk fra Detroit reiser til Beverly Hills for å oppklare ett mord? Også er morderen sjefen for ett kunstgalleri?? Hæ?

Men jeg er uenig i at alle filmene er like dårlige. Eneren er desidert best. Spesielt den biljakta i starten der er krem. Anonymous poster hash: c401e...132

• Liker 1
Skrevet (endret)

For en gangs skyld er jeg enig med deg slask, det finnes ikke noe ekte i disse filmene. Jeg mener, en purk fra Detroit reiser til Beverly Hills for å oppklare ett mord? Også er morderen sjefen for ett kunstgalleri?? Hæ?

Men jeg er uenig i at alle filmene er like dårlige. Eneren er desidert best. Spesielt den biljakta i starten der er krem. Anonymous poster hash: c401e...132

For å avkrefte - det er ikke Beverly Hills Cop jeg har sett, det burde gå fram av linkene jeg postet. Selv DuckDuck-motoren skjønte at jeg mente James Foley.

Kun feil fornavn som havnet i skolten.

Beklager så mye at jeg skapte forvirring i hodene deres.

Merk forresten at Murphy har navnet Axel i filmene, ikke Alex, så dårlig poeng fjols.

Endret av slask
Skrevet (endret)

På hvilken måte er den falsk? Hva er det som skiller seg ut til at du vet at det ikke er ekte? Hva slags CG metoder er brukt? Og hvor kan du gjennomskue at det nettopp er det?

Jeg husker mest James Foley - den første filmen.

Ingen skjærer halsen av noen på den måten og lar bildet gå i svart rett før det kunne sett ekte ut.

Det samme med Sotloff-videoen.

Det er en grunn til at det finnes så mange "analyse-videoer" av disse, fordi de ser uekte ut på flere måter.

Lurer du så google isis beheading video hoax

...og se flere av dem for en vurdering.

Endret av slask

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...