Gå til innhold

Er kvinner i gjennomsnitt mindre lojale?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det som folk forbinder med det mannlige er ofte:

1. Lojalitet

2. Selvstendig (styrke til å ta vare på seg selv)

3. Selvofrende

4. Egne meninger

5. Hardt arbeidende

Mange kvinner har slike egenskaper, men i gjennomsnitt ikke til en like stor grad. Det jeg tenkte på i denne tråden var egentlig, hvorfor er ikke kvinner like lojale mot samfunnet og nasjonen (folket) som den mannlige delen i gjennomsnitt?



Anonymous poster hash: b1e1e...9a7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lojale mot samfunnet? Vet du hva du snakker om? Ta en titt på kriminalitetstatistikken du… Forresten, du kan ikke fortelle meg hva statsministeren vår het igjen?
The list goes on...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lojale mot samfunnet? Vet du hva du snakker om? Ta en titt på kriminalitetstatistikken du… Forresten, du kan ikke fortelle meg hva statsministeren vår het igjen?

The list goes on...

Det at flere menn er kriminelle handler om biologiske forskjeller. Mange menn kommer i en situasjon der de føler ingen verdsetter dem eller bryr seg med dem. Alt er tapt, og kriminalitet blir så enklere å begå fordi en ikke føler seg pliktig til å bry seg om godt og vondt. Testosteron gjør dem også mer aggresive og føler seg mer ovenpå. Kvinner er mer sikret fra starten av livet.

Det jeg prater om her er egentlig lobaliteten til folket og mot mannen sin. Kvinner tar ut de fleste skilsmisser.

Anonymous poster hash: b1e1e...9a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at flere menn er kriminelle handler om biologiske forskjeller. Mange menn kommer i en situasjon der de føler ingen verdsetter dem eller bryr seg med dem. Alt er tapt, og kriminalitet blir så enklere å begå fordi en ikke føler seg pliktig til å bry seg om godt og vondt. Testosteron gjør dem også mer aggresive og føler seg mer ovenpå. Kvinner er mer sikret fra starten av livet.

Det jeg prater om her er egentlig lobaliteten til folket og mot mannen sin. Kvinner tar ut de fleste skilsmisser.

Anonymous poster hash: b1e1e...9a7

For kvinner kommer aldri i en situasjon der de føler seg mindre verdsatt.. ehh. Hallo

hørt om flink pike syndromet? Der har du selvoppofrende jenter

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som folk forbinder med det mannlige er ofte:

1. Lojalitet

2. Selvstendig (styrke til å ta vare på seg selv)

3. Selvofrende

4. Egne meninger

5. Hardt arbeidende

Mange kvinner har slike egenskaper, men i gjennomsnitt ikke til en like stor grad. Det jeg tenkte på i denne tråden var egentlig, hvorfor er ikke kvinner like lojale mot samfunnet og nasjonen (folket) som den mannlige delen i gjennomsnitt?

Anonymous poster hash: b1e1e...9a7

Hvor har du dette fra?

Anonymous poster hash: 75796...d9d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som folk forbinder med det mannlige er ofte:

1. Lojalitet

2. Selvstendig (styrke til å ta vare på seg selv)

3. Selvofrende

4. Egne meninger

5. Hardt arbeidende

Mange kvinner har slike egenskaper, men i gjennomsnitt ikke til en like stor grad. Det jeg tenkte på i denne tråden var egentlig, hvorfor er ikke kvinner like lojale mot samfunnet og nasjonen (folket) som den mannlige delen i gjennomsnitt?

Anonymous poster hash: b1e1e...9a7

He he, artig. Historisk sett er vel kvinner ansett som de mest lojale kanskje. Fra gammelt av har det vært viktigere at en kvinne støttet sin mann enn omvendt.

Kvinner er vel også kjent for å være lojale ovenfor samfunnet, begår lite bedrageri, juks og kriminalitet i forhold til menn. Og kvinner er vel i grunn noe mer selvoppofrende i forhold til familielivet enn det menn generelt er. Nå snakker jeg generelle tendenser, ikke ALLE kvinner og menn.

Forøvrig har vel både menn og kvinner, i varierende grad, de egenskapene du ramser opp på lista di.

Menn er flotte, og det et damer også :-)

Anonymous poster hash: 0e90d...2c2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor er det du har den lista fra? Hvem er det som hevder at dette er typisk menn?

Jeg sier ikke at det er ikke typisk for en del menn, men det er jaggu like typisk for en del kvinner - etter min mening.

Og hva legger du i at kvinner er mindre lojale mot staten enn menn? Betaler de mindre skatt? Heller de mot en union med Sverige eller hva er det du tenker på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at flere menn er kriminelle handler om biologiske forskjeller. Mange menn kommer i en situasjon der de føler ingen verdsetter dem eller bryr seg med dem. Alt er tapt, og kriminalitet blir så enklere å begå fordi en ikke føler seg pliktig til å bry seg om godt og vondt. Testosteron gjør dem også mer aggresive og føler seg mer ovenpå. Kvinner er mer sikret fra starten av livet.

Det jeg prater om her er egentlig lobaliteten til folket og mot mannen sin. Kvinner tar ut de fleste skilsmisser.

Anonymous poster hash: b1e1e...9a7

Kom med linker som viser at kvinner er mindre lojale.

Anonymous poster hash: 75796...d9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at flere menn er kriminelle handler om biologiske forskjeller. Mange menn kommer i en situasjon der de føler ingen verdsetter dem eller bryr seg med dem. Alt er tapt, og kriminalitet blir så enklere å begå fordi en ikke føler seg pliktig til å bry seg om godt og vondt. Testosteron gjør dem også mer aggresive og føler seg mer ovenpå. Kvinner er mer sikret fra starten av livet.

Det jeg prater om her er egentlig lobaliteten til folket og mot mannen sin. Kvinner tar ut de fleste skilsmisser.

Anonymous poster hash: b1e1e...9a7

Er mange grunner til å ta ut skillsmisse som ikke har med manglende lojalitet å gjøre

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det du har den lista fra? Hvem er det som hevder at dette er typisk menn?

Jeg sier ikke at det er ikke typisk for en del menn, men det er jaggu like typisk for en del kvinner - etter min mening.

Og hva legger du i at kvinner er mindre lojale mot staten enn menn? Betaler de mindre skatt? Heller de mot en union med Sverige eller hva er det du tenker på?

Staten har ingen ting med dette å gjøre. Nasjonen er folket, knyttet gjennom slekt, historie, kultur osv., staten er noe annet.

Anonymous poster hash: b1e1e...9a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For kvinner kommer aldri i en situasjon der de føler seg mindre verdsatt.. ehh. Hallo

hørt om flink pike syndromet? Der har du selvoppofrende jenter

Flink pike syndromet handler bare om at dere vil være best. Bedre enn alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink pike syndromet handler bare om at dere vil være best. Bedre enn alle andre.

Her tror jeg du har misforstått noe.

Anonymous poster hash: 676e5...b25

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flink pike syndromet handler bare om at dere vil være best. Bedre enn alle andre.

Nei. Det handler også om å sette alle foran seg selv, om konstant dårlig samvittighet

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som folk forbinder med det mannlige er ofte:

1. Lojalitet

2. Selvstendig (styrke til å ta vare på seg selv)

3. Selvofrende

4. Egne meninger

5. Hardt arbeidende

Mange kvinner har slike egenskaper, men i gjennomsnitt ikke til en like stor grad. Det jeg tenkte på i denne tråden var egentlig, hvorfor er ikke kvinner like lojale mot samfunnet og nasjonen (folket) som den mannlige delen i gjennomsnitt?

Anonymous poster hash: b1e1e...9a7

Har aldri oppfattet at "folk oftere" forbinder menn med det der, snarere tvert i mot. I gjennomsnitt tror jeg kvinner er mer lojale "mot samfunnet og nasjonen" enn menn. Og mot familien og ektefelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I gjennomsnitt tror jeg kvinner er mer lojale "mot samfunnet og nasjonen" enn menn.

Kvinner er oftere sykemeldt, ufør, jobber mindre, snylter mer på lasset enn menn og er i større grad ansatt i offentlig sektor som papirflyttere og byråkrater.

Kvinner har også kjempet for ukritisk innvandring av fremmede raser til Norge som ikke har bidratt økonomisk.

Kvinner har omsider joinet Forsvaret, og resultatet er dramaqueens i media som syter som fjortiser på at de fryser. Lojalitet i lange baner gitt.

Menn jobber oftere i privat sektor, er lengre i arbeidslivet og mange vil gå i krig og risikere livet sitt for å beskytte Norge og kvinnene.

Det er vel det TS mener med innlegget sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...