AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #1 Del Skrevet 31. januar 2015 Hva bør man kunne til mopedlappen? Jeg skjønner jo at jeg må kunne alt som står i boka, men spør uansett. Er den veldig vanskelig? Anonymous poster hash: 55a62...c3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #2 Del Skrevet 31. januar 2015 Du må kunne det som står i boka. Enkelt og greit. Det er ikke vanskelig om du leser. Anonymous poster hash: 72293...81c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #3 Del Skrevet 31. januar 2015 Du må kunne det som står i boka. Enkelt og greit. Det er ikke vanskelig om du leser. Anonymous poster hash: 72293...81c Livredd for å stryke! Anonymous poster hash: 55a62...c3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #4 Del Skrevet 1. februar 2015 Teoritentamen.no Anonymous poster hash: da9fa...6bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cowboy Lotte Skrevet 1. februar 2015 #5 Del Skrevet 1. februar 2015 Bedre å spare miljøet spør du meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #6 Del Skrevet 1. februar 2015 Teoritentamen.no Anonymous poster hash: da9fa...6bb Takk, skal kjøpe det! Anonymous poster hash: 55a62...c3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #7 Del Skrevet 1. februar 2015 Bedre å spare miljøet spør du meg... eh? Anonymous poster hash: 55a62...c3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cowboy Lotte Skrevet 1. februar 2015 #8 Del Skrevet 1. februar 2015 eh? Anonymous poster hash: 55a62...c3e Ehm... Bedre å spare miljøet enn å forsøple jorda med enda mer eksos... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #9 Del Skrevet 1. februar 2015 Du må kunne det som står i boka. Enkelt og greit. Det er ikke vanskelig om du leser. Anonymous poster hash: 72293...81c Om det er vanskelig eller ei kommer an på hvilken teknikk man har for å huske det man leser, dersom man har fått innarbeidet seg en slik teknikk. Ikke alle har det når man skal ta mopedlappen. Det er varierende hvor mange ganger man må lese ting før det "sitter". Personlig har jeg syntes at det har vært vanskelig, selv om jeg har både mopedlappen og billappen. Men det er fordi at jeg ikke har klart å lære meg noen god teknikk for å huske ting fortere. Anonymous poster hash: 8ba79...5f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #10 Del Skrevet 1. februar 2015 Ehm... Bedre å spare miljøet enn å forsøple jorda med enda mer eksos... Om man trenger moped, så trenger man moped. Anonymous poster hash: 55a62...c3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #11 Del Skrevet 1. februar 2015 Om det er vanskelig eller ei kommer an på hvilken teknikk man har for å huske det man leser, dersom man har fått innarbeidet seg en slik teknikk. Ikke alle har det når man skal ta mopedlappen. Det er varierende hvor mange ganger man må lese ting før det "sitter". Personlig har jeg syntes at det har vært vanskelig, selv om jeg har både mopedlappen og billappen. Men det er fordi at jeg ikke har klart å lære meg noen god teknikk for å huske ting fortere. Anonymous poster hash: 8ba79...5f9 okei, takk for svar! Anonymous poster hash: 55a62...c3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå