Gå til innhold

Hvor mye har dere tenkt å bruke på morgengave?


Zip

Anbefalte innlegg

Heisan :)

Lurer bare på hvor mye dere har tenkt å bruke på morgengave?.

Avtaler dere en pris dere mellom eller vet dere ikke hvor mye den andre kjøper for?.

Når jeg leser her så synes jeg mange gir temmelig dyre gaver. Men det er vel opp til hva en føler en har råd til :)

Vi tenkte kanskje å kjøpe for ca 4000,- i morgengave til hverandre, synes det er mye jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde avtalt å ikke gi noe i det hele tatt, så jeg kjøpte ingenting.

Smykket han gav meg kostet 1000 kr. Og det var mer enn nok synes jeg. Det er tanken som teller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde tenkt å bruke rundt 1000,- / 1500,- hver. Syns det er greit å bli enige om en ca.sum på forhånd.

Men det er jo hva man bruker pengene på og ikke selve summen som er viktigst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei!

Selv om det er en spesiell gave, syntes jeg 4000 er veldig mye penger!!

Vi har ikke avtalt noe pris, men regner med at min gave til ham vil ligge på rundt 2000 kroner. Dette er jo selvfølgelig forskjellig for hva man har mulighet og lyst til å gi. :kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt oss en tur til London sammen vi, og så ble vi enige om at dersom vi hadde litt til overs når vi kom dit, så kunne vi heller kikke der.

Nå har vi hatt så mye penger å rutte med heller, så vi synes det var en grei løsning. London turen ble bestemt før bryllupet, og siden vi ikke skal reise før en mnd etter, så har vi nok rukket å spare litt, så vi får se hva det blir til når vi kommer dit.

Uansett så er 4 dager barnefri,mer en nok morgengave for meg(hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har brukt veldig mye penger tilsammen på morgengaver, men han brukte også mye mer på gaven til meg enn hva jeg brukte på gaven til ham (uten at jeg vet beløpet han brukte). Jeg syntes det var fint å gi hverandre flotte gaver denne dagen, men til gjengjeld er vi ikke flinke til å gi hverandre gaver til bursdager og jul. Derfor var det litt fint å gjøre det ekstra flott denne dagen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...