jabx Skrevet 31. januar 2015 #21 Skrevet 31. januar 2015 Prøvde å google det nå forresten, og en artikkel skrev at barn prater høyt fordi de har "korte stemmebånd". Interessant å vite faktisk Link?
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #22 Skrevet 31. januar 2015 Jeg tror det er ganske normalt at unger snakker høyt frem til de lærer seg skikkelig hvordan/hvor/når de bruker inne-/utestemme, ikke bare fordi de "må" prate høyt men jeg tror det bare faller de naturlig. Det er ingen grunn til at min skal måtte prate høyt for å bli hørt, spesielt ikke om vi bare er inne/hjemme. Allikevel må jeg "hysje" på henne da også. Og selv om hun stort sett greier seg, så glemmer hun seg lett når det er noe spennende/moro, eller noe hun bare MÅÅ vise meg. Men det er så klart viktig å lære dem når det ikke passer seg å prate høyt/prate om alt da, og der er det nok både de som ikke bryr seg og de som glemmer seg. Anonymous poster hash: 90fdf...eb4
Gjest Hummels Skrevet 1. februar 2015 #23 Skrevet 1. februar 2015 De er oppvokst i barnehagen der man må hyle høyest for å bli hørt. Anonymous poster hash: 24331...343 Så sant!!
jabx Skrevet 1. februar 2015 #24 Skrevet 1. februar 2015 Tror noen kanskje glemmer at barn ikke tenker på samme måte som voksne. For eksempel konsekvenser. Selvkontrollen er ikke ferdig utviklet før mot midten av 20-årene, f.eks. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå