Gå til innhold

Fjerne silikonprotese


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, er det noen som har fjernet silikonprotese?

Hvor lang tid tok det før huden strammet seg litt igjen? Ser de ok ut Idag etter at protesene er tatt ut?

Hvor lenge hadde du hatt protesene før du fjernet de? Hvor mange ml hadde du?

Og ammet du før du fjernet de?

Takker for svar.

Anonymous poster hash: 311a5...cfb

Anonymous poster hash: 311a5...cfb

Anonymous poster hash: 311a5...cfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk de da jeg var veldig ung og ikke visste bedre. .Tenkt på det i flere år og nå er tiden inne. Må uansett ta de ut, hatt de i 17 år! Ønsker ikke ha ny protese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er det noen som har fjernet silikonprotese? Ja!

Hvor lang tid tok det før huden strammet seg litt igjen? Gikk gradvis over et år ca.

Ser de ok ut Idag etter at protesene er tatt ut? Ser ut som de gjorde før silikon. Men har mistet følelse og har arr.

Hvor lenge hadde du hatt protesene før du fjernet de? 11 år

Hvor mange ml hadde du? 200

Og ammet du før du fjernet de? Har aldri ammet eller vært gravid.

Husk å be om at kirurgen fjerner kapselen også, ikke bare innlegget - mange har ikke det som standard. Om kapselen blir igjen kan den skape problemer senere bla kan den være i veien for mammografi, den kan ligge som ei lomme og samle væske, den kan inneholde silikonrester, osv.

Jeg ble fortalt at det er veldig sjelden å fjerne silikon, de fleste setter inn nytt. For min del var det ikke aktuelt, og jeg er sjeleglad for at jeg nå er hel og naturlig og 100% meg selv igjen.

Lykke til med operasjonen!:)

Takker for svar.

Anonymous poster hash: 311a5...cfb

Anonymous poster hash: 311a5...cfb

Anonymous poster hash: 311a5...cfb

Anonymous poster hash: 7bdeb...218

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk det gjort hos Pål Schistad på Fornebuklinikken og er fornøyd med arbeidet han gjorde, selv om han er en sånn typisk arrogant kirurg-type.

Anonymous poster hash: 7bdeb...218

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk det gjort hos Pål Schistad på Fornebuklinikken og er fornøyd med arbeidet han gjorde, selv om han er en sånn typisk arrogant kirurg-type.Anonymous poster hash: 7bdeb...218

Tusen takk for svar

Gleder meg til å ta ut protesen, men gruer meg til "resultatet"...

Håper at det ikke blir for ille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

150 i hver, fjernet etter 12 år. 100% flat rett etterpå, brystvorteområdet så ut som to flekker, tapen lå som veggtapet på brystveggen;-) Vevet som hadde vært trykket sammen av protesen fluffet seg litt i løpet av 4-6 uker, har nå små, søte bryster som er myke og ikke henger. Ses ikke på formen at de har vært operert:-)

Anonymous poster hash: 01b60...d8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...