AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #21 Skrevet 31. januar 2015 Hvorfor skal jenter vise så mye hud egentlig? Hvorfor ikke en sommervarm dag?Anonymous poster hash: 127e0...e2f
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #22 Skrevet 31. januar 2015 Jeg bruker korte topper, men med for eksempel skjørt som sitter i livet, slik at glippen er minimal. Er lei av å stappe alt nedi. Det ser fint ut! Du kan jo vise henne den måten å bruke de på? Anonymous poster hash: 7bf42...ac8 1
Gjest Hummels Skrevet 31. januar 2015 #23 Skrevet 31. januar 2015 Hvorfor ikke en sommervarm dag?Anonymous poster hash: 127e0...e2f Sommervarme dager ja, men de går jo sånn ellers også. Ute blant folk, ofte alene.. Til og med på fester! Ikke at det gjør meg noe altså..
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #24 Skrevet 31. januar 2015 Jeg bruker korte topper, men med for eksempel skjørt som sitter i livet, slik at glippen er minimal. Er lei av å stappe alt nedi. Det ser fint ut! Du kan jo vise henne den måten å bruke de på? Anonymous poster hash: 7bf42...ac8 Takk for tips, men hun hører ikke på tips jeg kommer med. Men selvfølgelig kan jeg nekte henne å gå med uten lang topp under, men ser ut som at de fleste her syntes det er ok. Jeg bruker jjo korte topper selv. Og motstandere her argumenterer heller Ikke på hvorfor de mener at barn ikke skal gå i korte topper. TS Anonymous poster hash: 127e0...e2f
sunflower Skrevet 31. januar 2015 #25 Skrevet 31. januar 2015 Jeg mener det kommer veldig an på hva slags type topp det er, og hva man kombinerer det med. Det er forskjell på denne "måten" å gå med en kort topp: Og denne måten å gå med en kort topp: Det aller viktigste er at jenta føler seg komfortabel og har det behagelig i plaggene hun går med, samtidig som hun selvfølgelig ikke skal fryse. Jeg er enig med brukeren som skrev at det å "vise hud" hos et jentebarn i seg selv ikke er seksuelt i det hele tatt, det ligger en utenfor-mentalitet som skaper dette inntrykket hos seg selv. Som barn løp jeg rundt med klær som viste mye mer hud enn det jeg f.eks. går med på byen i dag som 22-åring, fordi jeg var i aktivitet, det var varmt ute og jeg ble svett og trengte klær som jeg fikk til å bevege meg godt i. 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #26 Skrevet 31. januar 2015 Takk for tips, men hun hører ikke på tips jeg kommer med. Men selvfølgelig kan jeg nekte henne å gå med uten lang topp under, men ser ut som at de fleste her syntes det er ok. Jeg bruker jjo korte topper selv. Og motstandere her argumenterer heller Ikke på hvorfor de mener at barn ikke skal gå i korte topper. TSAnonymous poster hash: 127e0...e2f Argumentet for å gå med kort topp er vel at hun liker det. Det motsatte gjelder for oss som ikke liker det på hverken oss selv eller andre. Du spurte om hva andre syntes om det, du fikk til svar at noen av oss ikke likte det. Hvorfor skal vi argumentere mer rundt det? Svaret er jo at vi ikke synes det er noe fint. Forstår ikke hvorfor du forventer noen flere argumenter enn det. Anonymous poster hash: e8d14...92b
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #27 Skrevet 31. januar 2015 Argumentet for å gå med kort topp er vel at hun liker det. Det motsatte gjelder for oss som ikke liker det på hverken oss selv eller andre. Du spurte om hva andre syntes om det, du fikk til svar at noen av oss ikke likte det. Hvorfor skal vi argumentere mer rundt det?Svaret er jo at vi ikke synes det er noe fint. Forstår ikke hvorfor du forventer noen flere argumenter enn det. Anonymous poster hash: e8d14...92b Ok, hvis det er det eneste argumentet, er det jo helt greit For ingen har jo lik smak. Hovedgrunnen til at jeg spør er om folk vil reagere på om jeg lar min datter går med det. Bor på et lite sted. Anonymous poster hash: 127e0...e2f
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #28 Skrevet 31. januar 2015 Uttrykte meg tydeligvis helt feil, glemte at her på KG sklir folk ut av tema dersom man ikke uttrykker seg korrekt. Jeg skrev jo senere at hun bruker med lenger topp under. Men hvorfor vil du ikke la din 12 åring gå i korte topper?Anonymous poster hash: 127e0...e2f Fordi jeg ikke synes at 12 åringer skal gå i korte topper. De blir tidsnok voksne og gjør egne valg angående kles stil, men så lenge hun er så ung, vil jeg fremdeles være med på å bestemme hva hun bruker. Anonymous poster hash: e8d14...92b 2
Upadiela Skrevet 31. januar 2015 #29 Skrevet 31. januar 2015 Takk for tips, men hun hører ikke på tips jeg kommer med. Men selvfølgelig kan jeg nekte henne å gå med uten lang topp under, men ser ut som at de fleste her syntes det er ok. Jeg bruker jjo korte topper selv. Og motstandere her argumenterer heller Ikke på hvorfor de mener at barn ikke skal gå i korte topper. TSAnonymous poster hash: 127e0...e2f Huffda. Høres ut som en typisk 12-åring ja Du kan jo vise henne dette: https://www.pinterest.com/explore/crop-top-outfitsog la henne bli inspirert! 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #30 Skrevet 31. januar 2015 Ok, hvis det er det eneste argumentet, er det jo helt greit For ingen har jo lik smak. Hovedgrunnen til at jeg spør er om folk vil reagere på om jeg lar min datter går med det. Bor på et lite sted.Anonymous poster hash: 127e0...e2f Husk at på KG er det mye unge mennesker. Jeg er temmelig sikker på at på at alderen er mer spredt der dere bor, og det vil garantert være litt mer motstand blant de som har levd en stund. Vi har en jente i vår familie som liker både korte topper, og korte shorts. Bestemoren var helt fra seg og snakket mye om det. Så bor du på et lite sted kan du ikke være sikker på hvordan alle reagerer. Så kan du jo velge om du/dere vil bry dere om det eller ikke. Jeg sa jeg ikke synes det var fint, men jeg bryr meg jo ikke om noen bruker det. Men det finnes garantert de som har sterkere meninger enn det. Anonymous poster hash: e8d14...92b
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2015 #31 Skrevet 31. januar 2015 Fordi jeg ikke synes at 12 åringer skal gå i korte topper. De blir tidsnok voksne og gjør egne valg angående kles stil, men så lenge hun er så ung, vil jeg fremdeles være med på å bestemme hva hun bruker. Anonymous poster hash: e8d14...92b For et år siden bestemte jeg klær til henne, hun fikk høre fra noen jenter i klassen at hun ikke hadde noen fin stil. Hun har brukt helt normale klær for alderen sin. Hun byttet skole da hun startet i 5 klasse. Og forrige skole var det mange som syntes hun hadde fine klær. Så derfor har jeg latt henne bestemme mer klær selv til en viss grad etter hun ønsket det selv. I tillegg har klær blitt en stor interesse for henne. Anonymous poster hash: 127e0...e2f
Gjest Hummels Skrevet 1. februar 2015 #32 Skrevet 1. februar 2015 (endret) Jeg mener det kommer veldig an på hva slags type topp det er, og hva man kombinerer det med. Det er forskjell på denne "måten" å gå med en kort topp: Og denne måten å gå med en kort topp: Det aller viktigste er at jenta føler seg komfortabel og har det behagelig i plaggene hun går med, samtidig som hun selvfølgelig ikke skal fryse. Jeg er enig med brukeren som skrev at det å "vise hud" hos et jentebarn i seg selv ikke er seksuelt i det hele tatt, det ligger en utenfor-mentalitet som skaper dette inntrykket hos seg selv. Som barn løp jeg rundt med klær som viste mye mer hud enn det jeg f.eks. går med på byen i dag som 22-åring, fordi jeg var i aktivitet, det var varmt ute og jeg ble svett og trengte klær som jeg fikk til å bevege meg godt i.Er barn bør vertfall aldri kle seg sånn som det nederste bildet.!! Greit hvis de er på stranda eller hjemme. Forresten hun jenta på øverste bildet var hot!! Endret 1. februar 2015 av Hummels
Leini Skrevet 1. februar 2015 #33 Skrevet 1. februar 2015 Jeg synes ikke noe om at BARN skal kle seg sexy. Hvorvidt den korte toppen der var sexy eller ikke, kommer jo ann på hvordan den ser ut og sitter, ikke bare lengden. 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #34 Skrevet 1. februar 2015 Huffda. Høres ut som en typisk 12-åring ja Du kan jo vise henne dette: https://www.pinterest.com/explore/crop-top-outfitsog la henne bli inspirert! Tusen takk Der var det mye jeg likte, men hun kommer til å like den hun også. Hun har nemlig en jente tips bruker på instagram, og ser for meg at noen av de antrekkene kommer til å ligge der Anonymous poster hash: 127e0...e2f
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #35 Skrevet 1. februar 2015 Denne toppen er den ene. Det er jeg som har den på, hun ganske lik kropp som meg, bare at hun ikke har pupper, og noen få cm høyere enn meg.Anonymous poster hash: 127e0...e2f
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #36 Skrevet 1. februar 2015 Denne toppen er den ene. Det er jeg som har den på, hun ganske lik kropp som meg, bare at hun ikke har pupper, og noen få cm høyere enn meg.Anonymous poster hash: 127e0...e2f En fordel å få med bilde kanskje http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'>Anonymous poster hash: 127e0...e2f Anonymous poster hash: 127e0...e2f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå