Cata Skrevet 31. januar 2015 #1 Skrevet 31. januar 2015 Etter mye tenking så har jeg begynt å lure på om det kunne være en idé å få innpass hos en karrierecoach. Sitter i en jobb som jeg for så vidt ikke har det fælt i, men siden jeg har sittet i jobben lenge så føler jeg etterhvert jeg stagnerer. Attpåtil begynner alderen å innhente meg. Har naturligvis signalisert overfor overordnede at jeg ønsker en endring i oppgaver hvis sjansen byr seg, men vet av erfaring at det ikke er så lett å flytte på seg når omgivelsene er rimelig fornøyd med hvordan jeg utfører jobben min i dag. Kunne derfor tenkt meg litt coaching på hvilken vei jeg burde gå og få klarlagt litt i det minste overfor meg selv hva jeg egner meg best til. Jeg mener selv jeg vet det sånn noenlunde, basert på referanser og tilbakemeldinger jeg har fått opp gjennom årene, men noen profesjonelle innspill kunne vært greit. Men - hvem velger man? Har prøvd meg på google og finner mange nok firmaer i den bransjen, men mistenker at ikke alle nødvendigvis er like gode. Er det noen som kan anbefale et eller flere firma, basert på egne eller andres erfaring.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå