Gå til innhold

Jeg har et så kjedelig liv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har et så kjedelig liv! Det går i jobb og soving. Når jeg tenker tilbake på hva jeg faktisk har gjort hittil i livet er det egentlig ingenting som får smilet frem.

Jeg er i ikke glad og lykkelig, bare gjør det som må til for å få det til å gå rundt.

Drar på jobb, ligger på sofaen et par timer etter jobb, så til sengs. I helgene møter jeg av og til venner og familie, og det er jo noen lysglimt i en ellers kjedelig hverdag.

Jeg er kun 28 år, har hele livet foran meg. Jeg har ikke kjæreste, ikke barn, ingenting som gjør livet litt bedre.

Jeg ønsker å bare droppe alt, jobb, leilighet, det kjedelige livet, og reise verden rundt, møte nye mennesker og oppleve alt verden har å by på.

Men jeg er ikke den type person. Jeg tenker nøye igjennom alt jeg gjør, bekymret for det økonomiske og trygge.

Noen i samme situasjon? Hva gjør man?

Tiden går fort, man har kun ett liv, og jeg vil ikke fortsette å kaste bort livet mitt på denne måten.

Anonymous poster hash: bfc45...b6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det på samme måten. Jobber 9-10 timer om dagen, kommer hjem, lager middag, går med hunden, ligger på sofaen til jeg skal legge meg. Sånn går no dagan.

MEN, en dag i uka er det innebandy med jobb, en dag i uka er det fellestur med hunder og kollegaer. Ska prøve å fylle dagene med mer. Det blir hva du gjør det til!



Anonymous poster hash: 44675...8f4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er TS kvinne eller mann om jeg kan få spørre?

Kvinne:)

Anonymous poster hash: bfc45...b6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke hobbyer/interesser har du?

Liker å være ute i naturen, reise..

Ønsker å prøve så mye, klatring, surfing, toppturer, alt mulig. Men har ingen å gjøre sånn ting med, så da blir det ikke noe av dessverre.

Anonymous poster hash: bfc45...b6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker å være ute i naturen, reise..

Ønsker å prøve så mye, klatring, surfing, toppturer, alt mulig. Men har ingen å gjøre sånn ting med, så da blir det ikke noe av dessverre.

Anonymous poster hash: bfc45...b6c

Hvorfor kan du ikke gjøre det alene? Det er jo gjennom å bli med i slike aktiviteter du finner deg venner og likesinnede.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan du ikke gjøre det alene? Det er jo gjennom å bli med i slike aktiviteter du finner deg venner og likesinnede.

Har aldri gjort sånt alene :sjenert:

Kanskje jeg bare burde hoppe i det. Aner ikke hvordan jeg går frem :sjokkert:

Anonymous poster hash: bfc45...b6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker å være ute i naturen, reise..

Ønsker å prøve så mye, klatring, surfing, toppturer, alt mulig. Men har ingen å gjøre sånn ting med, så da blir det ikke noe av dessverre.

Anonymous poster hash: bfc45...b6c

Kanskje dette kan være noe for deg?

https://www.dnt.no/

Anonymous poster hash: ecc6f...404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri gjort sånt alene :sjenert:

Kanskje jeg bare burde hoppe i det. Aner ikke hvordan jeg går frem :sjokkert:

Anonymous poster hash: bfc45...b6c

Det er jo sånn man kommer i gang. Meld deg på et kurs eller bli med i en klubb som driver med sånt, så får du jo et nettverk med likesinnede der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker å være ute i naturen, reise..

Ønsker å prøve så mye, klatring, surfing, toppturer, alt mulig. Men har ingen å gjøre sånn ting med, så da blir det ikke noe av dessverre.

Anonymous poster hash: bfc45...b6c

Hvor bor du TS? Jeg driver med alt dette! I starten kjente jeg ingen som drev med noen av aktivitetene, men jeg fikk med meg en kompis på topptur og siden den gang har jeg fått stadig flere venner med samme interesse. Du må bare oppsøke miljøene; meld deg på skredkurs (anbefaler å begynne der), toppturfestivaler og andre arrangementer der du møter mennesker med samme interesser. Du må rett og slett bare hoppe i det og tør å melde deg på turer og arrangementer uten å kjenne noen av de andre deltakerne. Min erfaring er at det er vanskelig å unngå å bli kjent med folk på slike arrangementer, da de fleste er interessert i å bli kjent med flere med samme interesse :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bor du TS? Jeg driver med alt dette! I starten kjente jeg ingen som drev med noen av aktivitetene, men jeg fikk med meg en kompis på topptur og siden den gang har jeg fått stadig flere venner med samme interesse. Du må bare oppsøke miljøene; meld deg på skredkurs (anbefaler å begynne der), toppturfestivaler og andre arrangementer der du møter mennesker med samme interesser. Du må rett og slett bare hoppe i det og tør å melde deg på turer og arrangementer uten å kjenne noen av de andre deltakerne. Min erfaring er at det er vanskelig å unngå å bli kjent med folk på slike arrangementer, da de fleste er interessert i å bli kjent med flere med samme interesse :)

Å så hyggelig å lese! Jeg bor i Oslo:)

Takk for supre tips, skal sjekke dette opp:D

Anonymous poster hash: bfc45...b6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ønsker å bare droppe alt, jobb, leilighet, det kjedelige livet, og reise verden rundt, møte nye mennesker og oppleve alt verden har å by på.

Men jeg er ikke den type person. Jeg tenker nøye igjennom alt jeg gjør, bekymret for det økonomiske og trygge.

Anonymous poster hash: bfc45...b6c

Ditt problem er ikke at du har det kjedelig, men at du ikke er fornøyd med hvem du er.

Du tenker nøye gjennom alt du gjør, bekymrer deg for det økonomiske og ønsker det trygge. Nettopp derfor drar du ikke på måfå land og strand rundt som en ape uten kontroll på noe som helst. Så hvorfor tror du denne apen gjør det noe bedre enn deg når hele din tilværelse nettopp dreier seg om ikke å være denne apen?

Hvis det er en trøst er du min type kvinne. Jeg har erkjent at jeg passer best sammen med kvinner som har kontroll på sakene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditt problem er ikke at du har det kjedelig, men at du ikke er fornøyd med hvem du er.

Du tenker nøye gjennom alt du gjør, bekymrer deg for det økonomiske og ønsker det trygge. Nettopp derfor drar du ikke på måfå land og strand rundt som en ape uten kontroll på noe som helst. Så hvorfor tror du denne apen gjør det noe bedre enn deg når hele din tilværelse nettopp dreier seg om ikke å være denne apen?

Hvis det er en trøst er du min type kvinne. Jeg har erkjent at jeg passer best sammen med kvinner som har kontroll på sakene.

Fattig trøst, vil nå jeg si..Men jeg er ikke TS. Heldigvis ;)

Anonymous poster hash: ae21f...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fattig trøst, vil nå jeg si..Men jeg er ikke TS. Heldigvis ;)

Anonymous poster hash: ae21f...0ac

Det er du som aviser kulturberikelse. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg ønsker vel en mellomting. Å kunne ha det gøy, men fortsatt være ansvarsfull.

Jeg vet bare rett og slett ikke hvordan jeg setter i gang. Jeg gjør sjelden ting alene, og når mine venner ikke har de samme interessene blir det vanskelig.

Nå har jeg jo fått noen tips, så kanskje jeg finner ut av det:)

Anonymous poster hash: bfc45...b6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det høres ut som et relativt vanlig liv jeg:) det høres ut som du har venner, hva med å treffes etter jobb av og til? Hva med å trene litt mer?

De fleste rundt 30 har jo forpliktelser med jobb og bolig, og driver ikke å flakser rundt;)

Hva med datinglivet? Å få seg en kjæreste er jo starten på å danne sin egen familie. Har du prøvd nettdating? Omså bare for spenningen, og komme i gang litt?

Anonymous poster hash: 4b5d4...d02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det høres ut som et relativt vanlig liv jeg:) det høres ut som du har venner, hva med å treffes etter jobb av og til? Hva med å trene litt mer?

De fleste rundt 30 har jo forpliktelser med jobb og bolig, og driver ikke å flakser rundt;)

Hva med datinglivet? Å få seg en kjæreste er jo starten på å danne sin egen familie. Har du prøvd nettdating? Omså bare for spenningen, og komme i gang litt?

Anonymous poster hash: 4b5d4...d02

Joda jeg har venner, og vi treffes etter jobb i helger. Men da spiser vi bare middag, sitter og prater osv. Det er jo veldig hyggelig!

Jeg ønsker meg en kjæreste, men foreløpig har jeg ikke møtt den rette. Møter sjeldent nye folk, jeg er jo bare sammen med mine venner hjemme hos hverandre.

Jeg ønsker å gjøre mer, dra på turer, oppleve nye ting, utforske naturen osv osv.

Anonymous poster hash: bfc45...b6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...